خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هیوندای سوناتا 2018


 
قيمت 0ريال

هیوندای سوناتا 2018
هیوندای سوناتا 2018

هیوندای سوناتا یک سدان سایز متوسط است که نخستین بار در سال 1985 معرفی و عرضه شد و در حال حاضر کره‌ای‌ها نسل هفتم سوناتا را به تولید می‌رسانند. سوناتا نخستین بار در نسل چهارم خود وارد بازار کشورمان شد و به دلیل طراحی ظاهری جذاب و امکانات فراوان، به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید... فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

تغییرات طراحی ظاهری هیوندای سوناتا 2018 در مقایسه با مدل اولیه چشمگیر بوده و قابل ملاحظه است. در نمای جلو، جلو پنجره کاملا عوض شده و یک تکه است و بخش زیادی از بخش جلو خودرو را به خود اختصاص داده است. ورودی‌های هوای موجود بر روی سپر و نیز چراغ‌های جلو تغییر کرده‌اند. در نمای عقب چراغ‌ها کاملا متحول شده‌اند و حتی سپر و خروجی‌های اگزوز هم شکل جدیدی دارند.

هیوندای به‌روزرسانی‌هایی را هم برای کابین در نظر گرفته و فرمان و کنسول وسط ظاهر مدرن‌تر و جذاب‌تری دارند. بخش‌های اضافی موجود بر روی فرمان حذف شده‌اند و قطعات لازم برای جانمایی کلیدهای کنترلی حفظ شده‌اند. در مورد کیفیت سواری و وضعیت صندلی‌ها هم نیازی به ارائه توضیح نیست که با یک خودرو راحت و جادار روبه‌رو هستیم.

هیوندای سوناتا 2018 امکاناتی چون سیستم‌های ترمز ABS, ESC, VSM, EBD, HAC، ایموبلایزر، ورود و استارت بدون کلید، سنسور و دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صنددلی راننده در 8 و سرنشین در 6 جهت دارای حافظه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف پانوراما، چراغ‌های جلو اتوماتیک زنون به همراه سیستم شست و شو، و موارد بسیار دیگر را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

هیوندای سوناتا 2018 به یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد این مجموعه قابل قبول است و شما را ناامید نخواهد کرد.

مهم‌ترین رقبای سوناتا، کیا اپتیما، رنو تلیسمان، هیوندای سوناتا هیبرید و تویوتا کمری هستند که هیوندای سوناتا 2018 در این بین قیمتی منطقی دارد و از نظر فنی و تجهیزات رفاهی یکی از بهترین‌هاست. البته نه در تمام موارد بلکه در ویژگی‌هایی چون کیفیت سواری و استهلاک، ژاپنی‌ها عملکرد بهتری دارند.

بیشتر بخوانید

· قطعات هیوندای

· جعبه فيوز داخل صندوق سوناتا

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت