خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مشکلات فنی که باعث افت ارزش خودرو می شود


 
قيمت 0ريال

مشکلات فنی که باعث افت ارزش خودرو می شود
مشکلات فنی که باعث افت ارزش خودرو می شود

وقتی یک ماشین صفر می خریم انتظار داریم وقتی درست از آن نگهداری کنیم هیچ وقت خراب نشود. حتی اگر یک خودروی دست دوم بخریم، قبل از خرید تمام قسمت های آن را کامل بررسی می کنیم. با این حال حقیقتی که درباره خودروها وجود دارد این است که تمام مشکلاتی که برای آنها پیش می آید قابل تعمیر نیست. شاید همیشه بتوانید مشکلات ساده ای مانند خرابی کولر را برطرف کنید یا خودرویی که باتری خالی کرده است را با استفاده از کابل روشن کنید ولی بعضی از نقص های فنی هستند که ارزش تعمیر کردن ندارند.

بیشتربخوانید... لوازم یدکی کیا

· مشکلات برقی خودرو

با اینکه ممکن است مشکلات برقی در ابتدا خیلی عادی به نظر برسند، ولی هر چقدر خودروی شما جدیدتر و پیشرفته تر باشد تعمیر مشکلات برقی آن پیچیده تر و پرهزینه تر است.

· سوختن واشر سرسیلندر

وقتی واشر سرسیلندر خودرویی بسوزد ارزش تعمیر کردن ندارد. این یک قانون ثابت و تغییرناپذیر است. واشر سرسیلندر، بلوک سیلندر و سرسیلندر را از هم جدا می کند و وقتی از بین برود خرج زیادی به شما تحمیل می کند تا جایی که ترجیح می دهید یک خودروی صفر بخرید زیرا وقتی واشر سرسیلندر از بین می رود سیال خنک کننده و روغن موتور با هم ترکیب می شوند و بدترین مخلوط ممکن به وجود می آید یا ممکن است سیال خنک کننده وارد محفظه احتراق شود و بسوزد. در چنین حالتی هنگام رانندگی دود سفید از اگزوز خارج می شود. شاید بعد از خنک شدن خودرو همه چیز عادی به نظر برسد ولی این مشکلات دوباره از نو به وجود می آیند.

بیشتربخوانید...  خودرو کیا، راهنمای تهیه قطعات

· انحراف شاسی خودرو

اگر خودروی شما تصادف شدیدی داشته باشد احتمال انحراف شاسی وجود دارد. وقتی بخشی از شاسی انحراف پیدا کند در اکثر موارد به ساختار اصلی خودرو نیز آسیب می رساند و احتمال دارد اجزای درونی خودرو نیز صدمه دیده باشند.

بیشتربخوانید... راهنمای خرید واترپمپ 

· گیربکس معیوب

اهمیت گیربکس به اندازه اهمیت موتور است. اگر هر یک از آنها خراب شوند خودروی شما از کار می افتد. تعویض گیربکس کار آسانی نیست و هزینه تعمیر آن نیز بسیار بالاست و بعد از تعمیر هم احتمال دارد مانند قبل درست کار نکند.

· باتری معیوب یک خودروی هایبرید

اگر باتری یک خودروی هایبرید خراب شده باشد، تنها راه حل عقلانی خرید یک خودروی صفر کیلومتر است.

بیشتربخوانید... خرید قطعات اصلی کیا

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت