خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲


 
قيمت 0ريال

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲
مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲

مشخصات وانت پیک‌آپ هیوندای سانتاکروز مدل ۲۰۲۲ مشخص شد؛ سانتاکروز در چهار تیپ با مجموعه‌ای از امکانات ایمنی، فناوری، رفاهی و تزئینات از تابستان امسال در دسترس خواهد بود.

هیوندای ماه گذشته وانت پیک‌آپ سانتاکروز را معرفی کرد و اکنون، خودروساز کره جنوبی در وب‌سایت خود قابلیت پیکربندی را برای این محصول جدید راه‌‌اندازی کرده است که جزئیات جدیدی از وانت را نشان می‌دهد. به گزارش Carscoops، متأسفانه قیمت سانتاکروز وجود ندارد؛ اما این وانت در چهار تیپ معروف به SE ،SEL ،SEL Premium و Limited در دسترس خواهد بود.

بیشتربخوانید... خودرو هیوندای، مدل ها و راهنمای تهیه قطعات

بخش پیکربندی در وب‌سایت هیوندای به بسیاری از مشخصات اشاره نمی‌کند؛ اما تیپ پایه سانتاکروز SE مجهز به سیستم سرگرمی و اطلاعاتی ۸ اینچی با قابلیت سازگاری بی‌‌سیم اندروید اتو و اپل کارپلی است. این تیپ دارای سیستم دستیار راننده برای حفظ مسیر مستقیم حرکت خودرو و دستیار پیشگیری از برخورد با جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار خواهد بود.

ارتقا دادن به تیپ SEL باعث می‌شود کلید مجاورتی و استارت دکمه‌ای به خریداران پاداش داده شود. مشتریان می‌توانند صندلی برقی هشت‌جهته برای راننده، صندلی‌های گرم‌شونده در جلو و سیستم پیشگیری از برخورد با اشیا در نقاط کور دید راننده را دریافت کنند. همچنین علاقه‌مندان قادر خواهند بود بسته Activity را خریداری کنند که فناوری و روش‌های حمل بار و ذخیره‌سازی را به سانتاکروز اضافه می‌کند. این قابلیت کاملا مبهم است؛ اما احتمالاً شامل نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی جلوداشبورد دیجیتال می‌شود.

بیشتربخوانید... فروشگاه لوازم یدکی خودرو

امکانات تیپ SEL Premium با چراغ‌های LED و فناوری کلید دیجیتال آغاز می‌شود.

کسانی که خودرویی لوکس و کاربردی می‌خواهند، باید تیپ لیمیتد هیوندای سانتاکروز را بررسی کنند. این تیپ نمای بیرونی منحصربه‌فرد با تزئینات کرومی تیره و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. از جمله سایر نکات جالب توجه در تیپ لیمیتد می‌توان به صندلی‌های جلوی چرمی گرم‌شونده و مجهز به سیستم تهویه، غربیلک فرمان گرم‌شونده و سیستم صوتی لوکس Bose اشاره کرد. هیوندای همچنین سیستم نظارت نقاط کور دید راننده و نمایشگر بزرگ‌تر با ابعاد ۱۰٫۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعاتی با قابلیت ناوبری GPS را هم به این تیپ اضافه کرده است.

بیشتربخوانید... راهنمای تشخیص اصالت قطعات خودرو

تیپ‌های SE و SEL به پیشرانه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده‌اند که بیش از ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار متصل است که می‌تواند با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری جفت شود.

تیپ‌های لیمیتد و SEL پریمیوم از قدرت بیشتری برخوردار هستند؛

منبع: نمایندگی فروش قطعات کیا

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت