خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راهنمای خرید قطعات و لوازم یدکی کیا سراتو


 
قيمت 0ريال

راهنمای خرید قطعات و لوازم یدکی کیا سراتو
راهنمای خرید قطعات و لوازم یدکی کیا سراتو

اگر صاحب خودروی سراتو هستید باید قبل از خرید هرکدام از قطعات یدکی سراتو اطلاعات کافی از قطعات فنی و موتوری آن داشته باشید. همچنین می‌توانید نظر تعمیرکار یا متخصص لوازم یدکی را برای انتخاب و خرید بهترین قطعه سرلوحه کار خود قرار دهید. جدای از این مورد، سه نکته دیگر به عنوان راهنمای خرید لوازم یدکی سراتو در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید... خودرو هیوندای، مدل ها و راهنمای تهیه قطعات

نکته اول در خرید لوازم یدکی سراتو:

قطعات فابریک و اصلی جدای از قیمت بالای آنها دارای گارانتی نیز هستند. اما قطعات تقلبی و غیراصلی دارای گارانتی نمی‌باشند و همچنین قیمت کمتری دارند. قطعات اصلی کیفیتی مشابه با قطعات خود شرکت تولیدکننده خودرو را دارند. اصطلاحا به این لوازم و قطعات کیا و هیوندای که زیر نظر کمپانی خودروساز تولید می‌شوند، قطعات جنیون می‌گویند. این قطعات دارای گارانتی معتبر از شرکت خودروساز هستند. بنابراین اولین نکته در خرید قطعات یدکی سراتو، یافتن و تهیه قطعات اصلی و اورجینال با گارانتی اصلی است.

نکته دوم در خرید لوازم یدکی سراتو:

بسته بندی قطعات با لوگوی حک شده مدل خودرو، نکته دیگری در خرید قطعات و لوازم یدکی کیا سراتو است. یکی از راه های تشخیص قطعات تقلبی از قطعات اورجینال همین لوگو و برچسب لوازم خریداری شده است. اگر قطعه ای دارای این بسته بندی با برچسب مشخص باشد یعنی آن قطعه مربوط به کمپانی معتبر می‌باشد. همچنین نشان دهنده گارانتی مجاز و قابل اعتماد از کمپانی تولید کننده خودرو است.

بیشتربخوانید... خرابی سنسور اکسیژن خودروی موهاوی

نکته سوم در خرید لوازم یدکی سراتو:

با وجود فعالیت فروشگاه های لوازم یدکی، اما پیدا کردن معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه لوازم یدکی سراتو کار آسانی نیست! چند راه برای پیداکردن فروشگاه معتبر وجود خواهد داشت. راه اول مشورت با شخصی است تجربه تعویض و خرید این قطعات را داشته باشد دومین راه نیز مشورت با تعمیرکار و متخصص لوازم یدکی است که در این زمینه مهارت این کار را دارد. راه سوم هم جستجو در گوگل و یافتن فروشگاه و مرکز پخش معتبر است.  

استار پارت به عنوان مرکز پخش قطعات اصلی (جنیون) و همچنین مرجع معتبر و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد. هم اکنون شما می‌توانید به بخش محصولات سایت ما مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید. کارشناسان استار پارت می‌توانند شما را در خرید قطعات اصلی هیوندای و کیا در بسته بندی اورجینال و تایید شده کمک کنند.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت