خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی ثابت و نتایج آن


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی ثابت و نتایج آن
ارتودنسی ثابت و نتایج آن

ارتودنسی دندان برای رفع عیوب ظاهری دندان ها بکار برده می شود. که با انجام اصلاحات لازم در دندان ها و فک، باعث رفع ناهنجاری ها و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می گردد. به دلیل نامنظم بودن دندان ها در اثر کوچک بودن فضای فک و یا بزرگی دندان ها، می توان با استفاده از ارتودنسی دندان ها را اصلاح نمود.

ارتودنسی به طور کل به دو بخش ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و با توجه به شرایط بیمار بکار می روند و تشخیص استفاده از کدام روش به نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همزمان با عمل بینی

پزشکان دندان پزشک بوسیله ارتودنسی ثابت نتایج مطلوبی را برای بیمار به ارمغان می آورند. درمان توسط ارتودنسی ثابت روشی بدون درد می باشد که با استفاده از براکت های چسبیده شده روی دندان ها و حرکت دندان ها عیوب دندان برطرف می شود. شاید در هنگام تنظیم سیم و در اوایل کار بدلیل جدید بودن اجزا داخل دهان کمی آزده خاطر شوید که در مدت کوتاهی این حالت عادی می شود.

برای حصول به نتایج بهتر این روش باید توصیه های پزشک را دنبال کرد و هر ماه برای تعویض سیم ها به پزشک مراجعه نمود و علاوه بر این ها باید بهداشت دهان و دندان رعایت شود. براکت های استفاده شده در ارتودنسی ثابت ظریف هستند و باید در هنگام خوردن و آشامیدن در حفظ و نگهداری انها تلاش داشته باشید و به آنها آسیب نرسانید. و جالب است که بدانید ارتودنسی ثابت بر خلاف ارتودنسی متحرک در هر سنی مناسب می باشد و نتایج درمانی مثبتی را در پی دارد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی ژله ای

ارتودنسی ثابت به افرادی که دارای ناهنجاری های دندان و فک می باشند توصیه می شود. و اگر در سنین پایین این درمان شروع شود و مشکلات فکی رفع شود ممکن است نیاز به جراحی فک و دردسر و هزینه ارتودنسی زیادی نمی باشد. به طور کلی محدودیتی در استفاده از این روش وجود ندارد.

در مواقعی بدلیل اینکه دندان ها مرتب نیستند دندان ها روی هم افتاده می شوند و باعث پوسیدگی سریع دندان ها می شود و با درمان ارتودنسی می توان از ایجاد پوسیدگی جلوگیری نمود. علاوه بر این موارد ذکر شده اصلاح نقص جویدن نیز از مزایای این روش می باشد که به راحتی درمان می گردد و ارتودنسی علاوه بر ایجاد لبخند زیبا سلامت دندان و دهان نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید... هزینه ارتودنسی دندان

منبع: http://www.karajortho.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت