خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درد برداشتن تامپون بینی


 
قيمت 0ريال

درد برداشتن تامپون بینی
درد برداشتن تامپون بینی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی (تغییر شکل بینی)، به‌منظور بهبود ظاهر بینی صورت می‌پذیرد، به‌نحوی‌که ظاهر بینی هماهنگی بیشتری با دیگر اجزاء صورت به دست آورد و عملکرد آن نیز حفظ یا بهتر از قبل ‌شود. در گذشته، یکی از جنبه‌های منفی عمل جراحی بینی، روند ناراحت‌کننده بهبودی آن بود. به‌ منظور کنترل عوارض جانبی این روش، جراح از یک روش شناخته‌شده‌ای تحت عنوان “پانسمان بینی” استفاده می‌نمود. پانسمان بینی هر چند در ظاهر ناخوشایند بود اما پس از جراحی بینی امری متداول تلقی می‌گردید، خواه جراحی به‌ منظور زیبایی انجام شده باشد و خواه به ‌منظور بهبود عملکرد و رفع انسداد بینی، در این حالت بیمار مجبور بود با پانسمان بینی کنار بیاید تا نتیجه دلخواه به دست آید.

بیشتربخوانید... عمل طبیعی بینی

نقش تامپون ها بعد از جراحی بینی

· ابتدائاً این که تامپون ها از بروز هرگونه خونریزی جلوگیری می کنند.

· دومین مزیت این است که به دلیل این که بعد از جراحی بینی ساختار بینی شکل پذیر است و نرم است به راحتی امکان بروز مشکل وجود دارد.

· از سوی دیگر نیز تامپون ها موجب محکم شدن تیغه بینی می شوند.

بیشتربخوانید... جراحی بینی استخوانی

آیا برداشتن تامپون بینی درد دارد؟

انجام این کار با استفاده از مواد جدید مورد استفاده در تامپون و تکنیک‌های جراحی مدرن بهبود مشخص پیدا کرده و ناراحتی کمتری برای فرد نسبت به گذشته به همراه دارد. هنگامی که تامپون بینی بزرگ باشد، جراح معمولاً از یک نوع لوله در داخل بینی بیمار استفاده می‌کند تا به این ترتیب تا حدودی عبور هوا از مسیر بینی امکان‌پذیر شود. با وجودی که مسیر ایجاد شده توسط این لوله برای عبور هوا زیاد نیست، با استفاده از این روش هنگام خارج کردن تامپون، فضای اشغال شده توسط لوله امکان وارد کردن داروی بی‌حسی و ضد احتقان را به داخل بینی ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب با استفاده از این روش می‌توان ناراحتی و خونریزی ایجاد شده به خاطر خارج کردن تامپون را کاهش داد. با استفاده از این روش هنگامی که تامپون از بینی خارج می‌شود، بیمار نباید با احساس ناخوشایند یا درد مواجه گردد. علاوه بر این معمولاً به افراد توصیه می‌شود یک ساعت قبل از این مرحله از درمان یک یا دو قرص مسکن مصرف کند. با این وجود عامل کلیدی در خارج کردن بدون درد استفاده از مواد بی‌حسی در ناحیه داخل بینی است. انجام این کار با چکاندن قطره‌های بی‌حسی در داخل حفره‌های بینی انجام شده و مدت زمان لازم برای اثربخشی آن در حدود پنج دقیقه است.

منبع: http://www.roz-teb.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت