خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دندان‌ها طی چه مراحلی با کمک ارتودنسی منظم می‌شوند؟


 
قيمت 0ريال

دندان‌ها طی چه مراحلی با کمک ارتودنسی منظم می‌شوند؟
دندان‌ها طی چه مراحلی با کمک ارتودنسی منظم می‌شوند؟

طبق تجربه عرض می‌کنیم که از بین بیمارانِ مراجع به مطب‌های ما، هیچ دو نفری عیناً یک مشکل با جزئیات و مشخصات یکسان ندارند. بنابراین روش و مراحل درمان برای تمامی بیماران یکسان نیست. با این وجود تعدادی مرحله مشترک وجود دارد که همه بیماران آن ها را در طول درمان طی می کنند. برای آشنایی با 8 مرحله ارتودنسی دندان ادامه مقاله را بخوانید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی و عمل بینی

مشاوره رایگان، ارزیابی و معاینه تخصصی

ما همیشه قبل از شروع درمان، با تمام مراجعان‌مان، یک گفتگوی دوستانه و کاملاً صمیمی داریم. اغلب مراجعان از طریق سایت و فرم دریافت نوبت آنلاین، با ما ارتباط برقرار می‌کنند. که هماهنگی‌های لازم جهت مراجعه حضوری (مخصوصاً در این دوره دست و پا گیر کرونا) را پرسنل مطب‌ بر عهده دارند. در این جلسه، ما ابتدا معاینه فیزیکی داریم. و دهان و دندان را به صورت بصری و با کمک تجهیزات معمولِ دندانپزشکی چک می‌کنیم. سپس تمام مشکلات موجود و احتمالی را تشخیص می‌دهیم. البته کار تشخیص ما، تنها محدود به معاینه نخواهد بود و با کمک تصاویر اشعه ایکس، موقعیت دندان‌ها و وضعیت فک شما را بررسی خواهیم کرد. گاهی اوقات، مشخص می‌شود برخی از بیماران نیازی به درمان ندارند و ما روش‌های جایگزین را به آن‌ها توصیه می‌کنیم. اما در اغلب موارد، بعد از مشخص شدن مشکل و شدت آن، درباره مسیر درمان، نوع و روش منظم شدن دندان یا فک، هزینه ارتودنسی دندان، مدت زمان پروسه و …. کاملاً صحبت و گفتگو خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

قالبگیری دندان‌ها

پس از معاینه برای اغلب بیماران، فرآیند قالبگیری دندان داریم. اینکار را مخصوصاً برای بیمارانی که قصد انجام ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف دارند حتما انجام می دهیم. هدف از اینکار ساخت پلاک ارتودنسی یا پیش بینی مسیر پیشرفت درمان است. در واقع، ما با اینکار می‌خواهیم ببینم دندان‌های شما باید چطور حرکت کنند تا به حالت صاف و منظم برسند و برای اینکار چقدر زمان مورد نیاز است.

نصب دستگاه‌ها

یک سری وسیله و ابزار وجود دارند که ما برای منظم کردن دندان‌های شما، از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به این وسایل معمولاً “دستگاه ارتودنسی” گفته می‌شود. شفاف بگوییم که بدون این دستگاه‌ها، ما عملاً نمی‌توانیم دندان‌های شما را منظم و مرتب کرده، یا تغییری در موقعیت آن‌ها ایجاد کنیم.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت