خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه های عمل جراحی بینی


 
قيمت 0ريال

هزینه های عمل جراحی بینی
هزینه های عمل جراحی بینی

هزینه های عمل جراحی، ذهن بسیاری از افرادی که قصد عمل جراحی بینی را دارند مشغول می کند. هزینه های جراحی توسط بهترین جراح بینی در تهران با هزینه های جراحی با یک پزشک غیر ماهر و کم تجربه متفاوت است. کسانی که قصد دارند در سال 1400 عمل جراحی انجام دهند، وقتی شروع به تحقیق در مورد هزینه های جراحی های رینوپلاستی می کنند با هزینه های جراحی از بازه 3 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان مواجه می شوند. بسیاری از افراد این تصور را دارند که هر چقدر هزینه دریافتی پزشک بالاتر باشد، نتیجه جراحی نیز بهتر است و میزان موفقیت آن جراح بیشتر است. در حالی که باید بدانیم که هزینه های معقول چقدر است؟

هزینه عمل بینی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که اعتماد به نفسشان به علت شکل بینیشان کم تر شده است و قصد جدی برای انجام جراحی دارند، هزینه های جراحی برایشان سنگین است و تمایل دارند تا هزینه های جراحی خود را با کمترین مبالغ انجام دهند. اما باید در نظر داشت که بینی که در مرکز صورت و کانون توجه افراد است، تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد؛ بنابراین بهتر است در انتخاب بهترین جراح بینی خود دقت کافی داشته باشید و گول هزینه های بسیار بالا یا بسیار پایین را نخورید.

بیشتربخوانید... جراحی بینی طبیعی

هزینه‌های جراحی بینی به چه بخش هایی تقسیم می شوند؟

· هزینه‌های قبل از عمل

این هزینه‌ها شامل هزینه ی آزمایش خون، عکس آتلیه و عکس سیتی اسکن در صورت وجود مشکلات تنفسی و شکستگی بینی و برای ارزیابی دقیق‌تر ساختمان بینی است. آزمایش خون شامل آزمایش‌های CBC، PT، PTT، HIV Ab، HIV Ag، HBs Ag، HCV Ab می‌شود که به منظور بررسی کمبود آهن، کم خونی، ایدز، قند خون و… انجام می‌گیرد. اگر فرد دچار بیماری‌های زمینه‌ای مانند تیروئید و یا بیماری‌های قلبی عروقی باشد، باید از مراکز تخصصی مربوطه نامه‌ای با مضمون «انجام عمل بینی بلامانع است» را دریافت و تحویل پزشک بدهد. عکس آتلیه نیز به منظور بررسی مستقیم و کلی فرم بینی است که در اکثر مطب ها، خودشان از سه زاویه عکاسی می‌کنند و دیگر نیازی به مراجعه به آتلیه نیست.

بیشتربخوانید... عمل فانتزی بینی

· هزینه دستمزد جراح

الف. تجربه و تخصص جراح

ب. نوع بینی

ج. محل جراحی بینی و مکان جغرافیایی

· هزینه متخصص بیهوشی

· هزینه جلسات معاینه بعد از عمل

منبع: دانستنی های عمل بینی

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت