خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تفاوت قیمت در انواع ایمپلنت


 
قيمت 0ريال

تفاوت قیمت در انواع ایمپلنت
تفاوت قیمت در انواع ایمپلنت

مهمترین علت تفاوت در انواع برندها کیفیت سطح ایمپلنت ، تنوع قطعات پروتزی می باشد. هر چه کیفیت سطح ایمپلنت مناسب باشد تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت و نمایان شدن طوق ایمپلنت بصورت خط تیره بخصوص در نواحی زیبایی است و طول عمر ایمپلنت نیز با کیفیت مناسب سطح بالاتر می رود.

هر چه میزان اتصال قطعات پروتزی به خود ایمپلنت دندان مناسب تر باشد شل شدن پروتز در طول زمان کمتر خواهد بود. ایمپلنت های ارزان و با کیفیت پایین علی رغم موفقیت کوتاه مدت، در طولانی مدت مشکل پیدا می کنند .

برای هر فک در صورت بی دندانی کامل چند ایمپلنت توصیه می شود. اغلب برای پروزهای ثابت در هر فک حداقل 8 ایمپلنت توصیه می شود هر چند با افزایش تعداد ایمپلنت ماندگاری پروتز بیشتر می شود. در موارد پروتزهای متحرک 2 تا 4 ایمپلنت برای هر فک توصیه می شود.  در ادامه با بهترین مجله دندانپزشکی همراه باشید.

در چه شرایطی می توان پروتز ثابت و در چه شرایطی پروتز متحرک روی ایمپلنت قرار داد ؟

اگر تحلیل استخوان در فک در حدی باشد که نتوان تعداد مناسب ایمپلنت بخصوص در نواحی خلفی قرار داد از پروتز های متحرک گیر شونده به ایمپلنت می توان استفاده نمود.

بیشتربخوانید... تاثیر ایمپلنت در افزایش اعتماد به نفس

پروتز متحرک روی ایمپلنت چه مزیتی دارد ؟

در مواردیکه تحلیل استخوان فک شدید باشد از این روش استفاده می گردد. قرار دادن 2 تا 4 ایمپلنت در هر فک گیر پروتز متحرک را بالاتر می برد و از لقی پروتز حین غذا خوردن جلوگیری می کند.

باید به یاد داشته باشید این نوع پروتز متحرک بوده و باید در مواردی پروتز را خارج کرده و تمیز کنید.

بیشتربخوانید... بلیچینگ دندان چیست؟

هزینه ایمپلنت به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای جایگزینی دندانهای از دست رفته، نیاز به کارهای تکمیلی دیگر مانند نیاز پیوند استخوان یاقطعات پروتزی خاص در شرایط خاص.

برای تعیین هزینه حتما باید توسط جراح بیمار ویزیت شود و عکس های تشخیصی لازم بعمل آید.

ایمپلنت های ارزان و غیر استاندارد ممکن است بصورت اولیه مشکلی نداشته باشند و حتی چند سال اول با موفقیت همراه باشند ولی در طولانی مدت با مشکل مواجه می شوند.

انتظار ما از عمر یک ایمپلنت حداقل 20 سال است. اما ایمپلنت های غیر استاندارد در کوتاه مدت شکست و تحلیل استخوان بیشتر و طول عمر کمتری دارند .

منبع: https://www.chalava.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت