خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت متحرک دندان چیست؟




قيمت 0ريال

لمینت متحرک دندان چیست؟
لمینت متحرک دندان چیست؟

لمینت دندان چیست؟ با تولید لمینت دندان متحرک که یک روکش و کاور مانند کامپوزیت متحرک می باشد، دیگر لازم نیست نگران ظاهر نامطلوب دندان‌هایتان  باشید. اگر دندان های شما بر اثر ضربه و یا حوادث دچار شکستگی، بریدگی و یا زردی بیش از حد و غیرقابل درمان، شده است می‌توانید از فن آوری های به روز در دنیای دندانپزشکی مانند لمینت متحرک استفاده کنید. لمینت متحرک نقش کاور دندان را دارد و به شما این اجازه را می دهد که از لبخندی زیبا و سفید بهره مند شوید. لمینت متحرک دندان همانند لمینت ثابت عمل می‌کند، با این تفاوت که می‌توانید آنرا در صورت نیاز در بیاورید. نحوه تولید و جنس لمینت متحرک این امکان را فراهم کرده که با توجه به بودجه و شرایط دندان های هر فرد، لمینت متحرک دندان خاص آن شخص تولید شود تا بدون هیچ مشکلی بر روی دندان هایش سوار شود. در ادامه با بهترین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی همراه باشید.

لمینت متحرک دندان چیست؟

لمینت متحرک به عنوان اسنپ اسمایل لایه ای روکشی از جنس لمینت یا کامپوزیت است که بعد از قالب گیری دندان توسط دندانپزشک، جهت ترمیم و زیبایی دندان مختص دندان های شما تولید می شود. شما می توانید لمینت متحرک را هر وقت که بخواهید از دندان های خود جدا کنید. این کاور لمینتی، عیب و ایرادات دندان های را می پوشاند و ظاهری زیبا به دندان ها و لبخند شما می دهد.  به عبارت دیگر لمینت متحرک دندان این امکان را برای دندانپزشکان حرفه‌ای فراهم کرده است که بتوانند شیوه درمان جدیدی را برای یکنواخت کردن دوباره دندان‌های مراجعه کنندگان، در دست داشته باشند.

بیشتربخوانید...

مزایای لمینت متحرک

اولین نکته در لیست مزایای لمینت متحرک دندان، قیمت پایین آن است. نکته دوم سهولت استفاده آن برای بیمار است. استفاده از آن در ۳ مرحله بسیار آسان صورت می‌گیرد:

·       آنها را به مدت 2 دقیقه در آب جوش قرار دهید

·       آنها را بردارید، بگذارید خنک شوند و در آب خنک بشویید

·       آنها را محکم بر روی سطح خارجی دندان فشار دهید

پس از انجام این مراحل، روکش محکم بر سر جای خود روی دندان های شما قرار می گیرد و تا زمانی که آن را درنیارید تکان نمی‌خورد. این روکش ها می توانند فوراً تمام نقایص دندان های شما از جمله شکاف های وسیع ، ساختار خم یا نامرتب ، رنگ پریده ، ناحیه بریده شده و دندان از دست رفته را تغییر دهند.

عوارض لمینت متحرک دندان

·       عمر کوتاهی دارد

·       راه‌حل دائمی برای حل مشکلات دندان نیست

·       ممکن است ایجاد آلرژی بکند

منبع: https://www.karajdentists.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت