خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بینی عروسکی


 
قيمت 0ريال

بینی عروسکی
بینی عروسکی

بینی عروسکی و فانتزی از جمله مدل های پرطرفدار در جراحی بینی زنان می باشد، افرادی که متقاضی جراحی بینی عروسکی هستند باید اطلاعاتی درباره این مدل بینی داشته باشند.

بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار دارد تاثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد می گذارد به همین علت باید مدل بینی در آن ها با دقت انتخاب شود.

بیشتربخوانید:

· جراحی بینی استخوانی

· جراحی بینی گوشتی

از مشخصات ظاهری بینی های فانتزی یا عروسکی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

· داشتن قوس مشخص بر روی بینی

· نوک سربالا

· سایزی کوچک

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

تفاوت عمده بینی فانتزی و بینی طبیعی در زاویه نوک بینی با لب بالا می باشد ؛ به نحوی که زاویه لب فوقانی و نوک بینی در جراحی بینی طبیعی حدودا 95 درجه و در جراحی بینی فانتزی حدود 105 درجه است.

اقدامات قبل از جراحی بینی

· به طور کلی متقاضیان جراحی بینی هنگامی که تصمیم قطعی به انجام این جراحی می گیرند ، در وهله اول باید در انتخاب جراح بینی دقت نمایند تا بعد از عمل با عوارض احتمالی جراحی روبرو نشوند.

· پس از انتخاب جراح بینی ، از دیگر اقدامات مهمی که باید به آن توجه داشت ؛ حضور در جلسه مشاوره پیش از عمل می باشد.

· در این جلسه ، بیمار باید تمامی انتظارات و اهداف خویش از انجام عمل را برای پزشک منتخب خود به طور کامل تبیین کند.

· همچنین در صورت مبتلا بودن به بیماری های زمینه ای ، حساسیت دارویی و استفاه از داروهای مخصوص ، باید جراح خود را از این مسئله مطلع سازد.

· قبل از جراحی بینی ، پزشک معالج آزمایش های مخصوصی برای بیمار خود تجویز می کند که حتما باید آن را انجام داده و نتیجه را در روز عمل جهت قرار دادن در اختیار جراح ، همراه خود داشته باشد.

· سیگار ، قلیان و کلیه مواد دخانی و الکل از 2 هفته قبل از عمل ، ممنوع می باشد ؛ زیرا این قبیل مواد سبب تنگ شدن رگ ها شده و فرآیند خونرسانی را مختل می کنند ؛ در نتیجه ممکن است فرد را در حین عمل با مشکلات حادی مواجه سازند.

· سیگار و مواد این چنینی در روند ترمیم زخم نیز اثر سوء ایجاد می کنند ، لذا با توجه به موارد ذکر شده تاکید به ترک مصرف آن قبل از عمل ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: http://www.roz-teb.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت