خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بالون معده یک روش منسوخ شده


 
قيمت 0ريال

بالون معده یک روش منسوخ شده
بالون معده یک روش منسوخ شده

بالون معده از طریق دستگاه اندوسکوپ توسط جراح لاغری وارد معده می شود و با مایعات بی خطر پر می شود. بالون آب شده بخشی از حجم معده را اشغال می دهد و به مدت مشخصی داخل معده باقی خواهد ماند. به دلیل کاهش میزان مصرف غذا ممکن است شخص وزن کم کند. با این حال این روش عوارض زیادی دارد و امروزه یک روش منسوخ به شمار می رود.

بیشتربخوانید... بهترین رژیم لاغری دنیا

عوارض بالون معده چیست؟

· کاهش وزن کم

· ناراحتی معده

· تهوع و استفراغ

· شکم یا کمردرد

· رفلکس اسید

· مسائل هضم

· انسداد ورود غذا به معده

· عفونت

آیا بالون معده مزیت خاصی هم دارد؟

بله بالون گذاری در کنار تمام عوارضش مزایایی نیز دارد اما با توجه به بالا بودن تعداد عوارض و ریسک، فواید آن آنقدرها هم قابل توجه نیستند. برخی از مهم ترین فواید این روش عبارتند از:

· یک روش جراحی لاغری نیست و بنابرین برگشت پذیر است.

· موقت است

· به دنبال لاغری به کاهش علائم دیابت و فشار خون بالا و … کمک می کند.

بهترین روش لاغری برای افراد چاق و دارای اضافه وزن چیست؟

افرادی که شاخص توده بدنی بالا ۴۰ دارند چاق در نظر گرفته می شوند و بهتر است برای افزایش طول عمر و داشتن زندگی سالم اقدام به کاهش وزن کنند.

ورزش کردن و داشتن یک رژیم لاغری مناسب می تواند در اغلاب اوقات برای لاغری موثر باشد اما متاسفانه این راه کار تنها در افرادی که شاخص توده بدنی بین ۲۵ تا ۳۰ دارند مناسب است.

در افرادی که شاخص توده بدنی بین ۳۰ تا ۴۰ دارند ترکیبی از ورزش و رژیم لاغری و مصرف دارو می تواند به کاهش وزن کمک کند اما برای افرادی که BMI بالای ۴۰ دارند بهترین روش لاغری انجام عمل جراحی لاغری مانند اسلیو معده است. این اعمال بی خطر بوده و نتایج دائمی دارند.

منبع: http://www.gymju.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت