خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جراحی بینی عروسکی


 
قيمت 0ريال

جراحی بینی عروسکی
جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی فانتزی نوعی جراحی بینی است. لازم به ذکر است که با توجه به سلیقه ها و معیارهای زیبایی افراد ، مدل بینی متفاوت خواهد بود ولی در بین خانم ها مدل بینی فانتزی یا مدل بینی عروسکی طرفداران زیادی دارد.

بینی عروسکی چیست؟

در اولین سال هایی که هنوز عمل جراحی زیبایی بینی تا این حد فراگیر و پیشرفته نشده بود، بینی های عملی تفاوت فاحشی با مدل عمل بینی طبیعی داشتند. ظرافت بیش از حد، نوک بینی سربالا، قوس زیاد تیغه بینی و پل بسیار باریک از جمله ویژگی های نتیجه عمل های جراحی بینی بود.

بینی عضو مرکزی صورت است و برقراری تناسب میان اجزای مختلف صورت را بر عهده دارد. به همین علت باید پیش از انتخاب مدل بینی ایده آل، به فرم صورت و مدل بینی توجه نمایید. مدل بینی عروسکی برای هر فرم صورتی مناسب نیست و بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، نسبت به نوع پوست و مدل بینی خود آگاهی یابید.

در جراحی بینی عروسکی به موارد ذیل دقت کنید:

· فرد متقاضی برای جراحی بینی فانتزی یا عروسکی نباید انتظار داشته باشد که بینی او بیش از حد کوچک شود چرا   که ممکن است متناسب صورت او نباشد و در تنفس اختلال ایجاد کند.

· افرادی که صورتی با اجزاء ظریف و کوچک دارند بینی عروسکی و فانتزی بیشتر با چهره آن ها تناسب ایجاد می کند.

· افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا از این مدل بینی نتیجه مطلوبی را کسب می کنند اما کسانی که بینی گوشتی (آشنایی با عمل بینی گوشتی) دارند به آن ها توصیه می شود از جراحي بيني عروسكي صرف نظر کنند.

· افرادی که متقاضی جراحی بینی عروسکی هستند به این نکته توجه داشته باشند که باید با توجه به ساختار بینی شان انتظار معقولانه ای داشته باشند.

· برای انجام جراحی بینی فانتزی حتما به بهترین جراح بینی فانتزی مراجعه کنید تا از نتیجه جراحی زیبایی بینی رضایت داشته باشید.

منبع: http://www.drmattab.ir/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت