خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ملاک های انتخاب رنگ لمینت برای دندان


 
قيمت 0ريال

ملاک های انتخاب رنگ لمینت برای دندان
ملاک های انتخاب رنگ لمینت برای دندان

از مسائل بسیار مهم و قابل توجه در انجام کامپوزیت های دندان و  لمینت های جدید دندان و ایجاد زیبایی پس از آن، انتخاب رنگ مناسب برای آنها است که تاثیر فوق العاده زیادی در جلب توجه افراد داشته و در صورت صحیح انتخاب شدن، می تواند دندان های شما را بسیار طبیعی و زیبا جلوه دهد.

ملاک های انتخاب رنگ لمینت برای دندان

به منظور انتخاب رنگ لمینت دندان،ملاک های متفاوتی وجود داشته که یکی از آنها، توجه به رنگ پوست صورت است. انتخاب رنگ سفید براق و درخشان، انتخابی عمومی و بسیار اشتباه برای تمامی افراد بویژه کسانی با رنگ پوست تیره، گندمی و مایل به سیاه است.

بیشتربخوانید... بلیچینگ دندان

توصیه می شود افراد با رنگ پوست روشن و سفید از لمینت های روشن تر استفاده نموده تا تضاد ایجاد شده بین پوست و دندان ها خیلی جزئی به نظر برسد؛ در مقابل توصیه می شود افراد دارای پوست تیره به هیچ عنوان سراغ رنگ های روشن نرفته و به رنگ های تیره تر بسنده نمایند. باید خاطر نشان نمود امروزه تکنیک های متفاوتی در این علم ایجاد گردیده که قادر به ایجاد تغییرات و ایجاد طیف رنگی طبیعی در رنگ لمینت انتخاب شده می باشند.

نکته بسیار جالب و تایید شده در انتخاب رنگ لمینت ها، در نظر داشتن میزان سفیدی چشم هاست. توصیه می شود از انتخاب رنگ هایی که بیشتر از سفیدی چشمان شما سفید و براق هستند اجتناب نموده و به انتخاب رنگ های دیگر فکر نمایید. این نکات و توجه به آنها به شما کمک می نماید تا دندان هایی طبیعی، زیبا و درخشان داشته و در نگاه اول غیر طبیعی بودن دندان هایتان به چشم نیاید.

بیشتربخوانید... ترمیم و زیبایی دندان

ترکیب رنگ بندی در لمینت های دندانی چگونه است؟

امروزه شرکت های تجهیزاتی دندانپزشکی فراوانی در داخل و خارج از کشور به تولید لمینت های کامپوزیتی و سرامیکی پرداخته و آنها را مورد رنگ بندی قرار می دهند. راهنمای رنگ بندی در لمینت ها از یک الگوی کلی تبعیت نموده و در چهار سطح A ،B ،C و D قرار داده می شوند. درجه بندی رنگ های مختلف در این چهار سطح، از شماره ۱ تا ۴ قرار داشته و قدرت انتخاب در انواع متفاوتی برای متقاضیان وجود خواهد داشت. در مرحله اول، انتخاب رنگ لمینت بر عهده خود متقاضی بوده و پس از انتخاب اولیه، پزشک نیز نظرات خود را اعلام نموده و بیمار را در انتخاب کمک می نماید.

بیشتر بخوانید... قیمت لمینت دندان در تهران

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت