خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پماد تتراسایکلین بعد از جراحی بینی


 
قيمت 0ريال

پماد تتراسایکلین بعد از جراحی بینی
پماد تتراسایکلین بعد از جراحی بینی

بعد از جراحی زیبایی بینی (جراحی رینوپلاستی) مراقبت های لازم از بینی تازه جراحی شده خیلی مهم می‌باشد. یکی از این مراقبت ها استفاده از پماد تتراسایکلین بعد از جراحی بینی است. در این مقاله تصمیم داریم تا آموزش کامل نحوه زدن پماد تتراسایکلین بعد از جراحی بینی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتربخوانید... جراحی فک

 خاصیت پماد تتراسایکلین

مصرف پماد تتراسایکلین پس از جراحی زیبایی بینی (جراحی رینوپلاستی) در کنار چرب نگه داشتن بخیه بینی کمک به بهبود زخم های ایجاد شده می‌کند. اما برای مصرف پماد تتراسایکلین باید دقت لازم انجام شود تا بهترین تاثیر خود را برای بهبود زخم ها داشته باشد.

همچنین پماد تتراسایکلین به دلیل خاصیت آنتی بیوتیک بودن برای جلوگیری از عفونت زخم ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتربخوانید: جراحی بینی طبیعی

طریقه مصرف پماد تتراسایکلین

پس از عمل زیبایی بینی (عمل رینوپلاستی) نیاز است تا بعد از برداشتن تامپون بینی روزی ۳ مرتبه پس از شستشوی بینی به بخیه بینی پماد زده شود.

برای این منظور باید قبل از مصرف پماد ابتدا باید محل بخیه ها را تمیز کنید. برای این کار گوش پاکن را با سرم شستشو آغشته نمایید و سپس چربی های پماد قبلی را با گوش پاکن آغشته به سرم شستشو تمیز نمایید. تا تمام چربی های پماد که بر روی بخیه ها به جای مانده است پاک شود.

سپس مقدار کمی از پماد را روی گوش پاکن تمیز گذاشته و آرام بر روی بخیه های بینی بمالید. طوری که یک لایه نازک از کرم بر روی زخم ها مالیده شود و سپس قسمت ابتدایی داخل سوراخ های بینی نیز با پماد چرب شود. اگر مقدار پماد مالیده شده بر روی زخم ها بیش از حد باشد جلوی رسیدن هوا به زخم ها را میگیرد و باعث می‌شود زخم ها پس از عمل زیبایی بینی (عمل رینوپلاستی) دیرتر بهبود یابند.

به همین ترتیب روزی ۳ مرتبه ابتدا پماد قبلی را از روی زخم ها به وسیله گوش پاکن و سرم شستشو برداشته و سپس لایه ای نازک از پماد را بر روی زخم ها بزنید.

بیشتربخوانید... هزینه عمل بینی در سال 1400

منبع: بهترین جراح بینی

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت