خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا کودکان می توانند ارتودنسی از نوع نامرئی داشته باشند ؟


 
قيمت 0ريال

آیا کودکان می توانند ارتودنسی از نوع نامرئی داشته باشند ؟
آیا کودکان می توانند ارتودنسی از نوع نامرئی داشته باشند ؟

بین مدرسه، ورزش، و دورهمی دوستان، ارتودنسی نامرئی آخرین چیزیست که کودک می خواهد آن را به جای بندهای فلزی (ارتودنسی ثابت) انجام دهد.

خبرهای خوب این است که به زودی کودکان هم می توانند ارتودنسی نامرئی انجام دهند. ارتودنسی نامرئی یا اینویزیلاین، جایگزینی نامرئی برای بریس های فلزی میب اشد که به درمان دندان های کودکان و صاف کردن دندان ها می پردازد؛ بدون اینکه ناراحتی بریس های سنتی را داشته باشد.

ارتودنسی نامرئی یا اینویزیلاین چگونه کار می کند؟

اینویزیلاین یک روش نامرئی برای صاف کردن دندان ها بدون استفاده از بریس های فلزی می باشد. این نوع ارتودنسی از یک سری الاینرهای سفارشی و شفاف ساخته شده که برای جابجایی آرام دندان های کودکان ساخته شده است. اینویزیلان مزایای بسیاری دارد که مزایایی را در زندگی روزمره به همراه دارد. این مزایا عبارتند از :

· اجازه به کودکان در خوردن غذاهای مورد علاقه شان و لذت بردن آن ها از این موضوع

· اجازه به کودکان به جهت راحت تر مسواک زدن و نخ دندان کشیدنشان که طبیعتا بهداشت دهانی بهتری هم به دنبال دارد.

· تاثیری روی عملکرد کودک در فعالیت های ضروی و زیاد ندارد.

· یک پلاستیک صاف و نرم می باشد که کمتر دیده شده حساسیتی در لثه یا گونه ها ایجاد کند.

· دندان های کودک را بدون اینکه قابل توجه باشند، صاف می کند.

چه سنی برای انجام اینویزیلاین کودکان خوب است؟

هیچ سن خاصی نیست که تعیین کند برای انجام ارتونسی اینویزیلاین کودک مناسب باشد. متخصص ارتودنسی قادر خواهد بود که تعیین کند کودکتان واجد شرایط انجام اینویزیلاین می باشد یا خیر. در صورتی که دندان های کودک به طور کامل بدون هیچ گونه مشکل دندانی مثل پوسیدگی، رشد کرده باشند، احتمالا اجازه انجام ارتودنسی شفاف را خواهند داشت. تقریبا اوایل ۱۲ سالگی می تواند انجام شود.

بیشتر بخوانید... ارتباط ارتودنسی و عمل بینی

چگونه بفهمیم که اینویزیلاین برای کودک مناسب است یا خیر؟

بسته به سن و خصوصیات کودک می توان تصمیم گرفت که اینویزیلاین روی او موفقیت آمیز بوده یا خیر. الاینرهای اینویزیلاین باید ۲۳ ساعت در روز بروی دندان ها باشند و تنها زمان خوردن و مسواک زدن می توانند درآورده شوند. بسیاری از دندانپزشکان بریس های سنتی را برای کودکان کوچکتر توصیه می کنند، چون دیگر نیازی به برداشتن و به زور گذاشتن الاینرها قبل و بعد از غذا نیست. چون ممکن است موقع درد و ناراحتی مدام آن را دربیاورند. اگر می دانید که کودکتان چنین مشکلاتی را ندارد، بهترین گزینه درمانی برای صاف و یکدست کردن دندان هایشان همین اینویزیلاین است.

منبع: دانستنی های ارتودنسی دندان

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت