خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

معایب ارتودنسی سیمی دندان


 
قيمت 0ريال

معایب ارتودنسی سیمی دندان
معایب ارتودنسی سیمی دندان

علاوه بر مزایای ارتودنسی سیمی ، مشکلاتی هم در ارتباط با براکت های سنتی وجود دارد که تصمیم گیری در مورد اینکه ارتودنسی دندان  فلزی بهتر است یا نامرئی را دشوار می کند:

· زیبایی براکت ها:

برخی افراد مخصوصا بزرگسالان از ارتودنسی فلزی خوششان نمی آید. ممکن است مهمترین دلیل آن نگرانی برای حضور یافتن در محیط های اجتماعی و کاری باشد.

· مسواک زدن دندان ها:

مسواک زدن و کشیدن نخ دندان با وجود ارتودنسی فلزی می تواند دشوارتر از ارتودنسی نامرئی باشد. اگر شما دندان های خود را به درستی و با دقت تمیز نکنید، در اطراف براکت ها پلاک تشکیل شده و این می تواند منجر به لک شدن و پوسیدگی دندان های شما شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

بیماران باید دستورالعمل های متخصص ارتودنسی را در مورد نحوه صحیح زدن مسواک زدن و کشیدن نخ دندان با وجود ارتودنسی فلزی با دقت دنبال کنند.

· رژیم غذایی:

رعایت برخی از مراقبت ها در مورد مصرف غذاها و نوشیدنی ها با وجود براکت های فلزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. غذاهای سفت و چسبنده می توانند سبب شکسته شدن سیم یا جدا شدن براکت ها از روی دندان شود.

تا زمانی هم که این شکستگی ترمیم نشود براکت ها به درستی کار نکرده و در نتیجه دندان ها نمی توانند به سمت موقعیت صحیح خود هدایت شوند. در واقع شکستگی های متعدد به دلیل خوردن برخی غذاها می تواند زمان درمان شما را طولانی تر کند.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی ژله ای

· مشاوره های منظم:

شاید یکی از دلایل انتخاب ارتودنسی نامرئی نسبت به سیمی ویزیت های منظم بیشتر جهت بررسی پیشرفت و تنظیم براکت ها باشد. در واقع متخصص ارتودنسی لازم است که یک بار در ماه میزان حرکت دندان های شما را بررسی نموده و در صورت نیاز، تغییراتی ایجاد کند تا دندان های شما در جهت صحیح حرکت کنند. در مقابل بیمارانی که ارتودنسی سریع نامرئی دارند تقریبا هر دو ماه یک بار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنند.

منبع: http://www.karajortho.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت