خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه ارتودنسی نامرئی چه تفاوتی با ارتودنسی ثابت دارد؟


 
قيمت 0ريال

هزینه ارتودنسی نامرئی چه تفاوتی با ارتودنسی ثابت دارد؟
هزینه ارتودنسی نامرئی چه تفاوتی با ارتودنسی ثابت دارد؟

هزینه ارتودنسی نامرئی یکی از مهمترین سوالاتی است که مشتاقان ارتودنسی در موردش می پرسند. در ادامه بیشتر در این مورد خواهید خواند:

تعیین هزینه ارتودنسی:

تعیین هزینه ارتودنسی به مسایل مختلفی وابسته است:

– پیچیدگی مشکل

– طول درمان

– نیاز به لوازم و دستگاه های اضافی

از جمله مواردی هستند که بر هزینه ارتودنسی تاثیر گذار خواهند بود. مطالعه این مقاله شما را بیشتر در مورد عوامل موثر در تعیین هزینه ارتودنسی آگاه خواهد کرد.

تعیین هزینه ارتودنسی نامرئی چه تفاوتی با ارتودنسی ثابت دارد؟

در ارتودنسی ثابت بر خلاف ارتودنسی متحرک  هزینه های لابراتواری و هزینه های متفرقه به شکل دیگری خواهند بود. ارتودنسی نامرئی از آنجا که هزینه های لابراتواری زیادی دارد، ممکن است در شرایط یکسان از یک ارتودنسی ثابت معمولی هزینه بالاتری داشته باشد.

مثلا هزینه ارتودنسی فک بالا با ارتودنسی ثابت ممکن است از الاینر تراپی همان مشکل در فک بالا کمتر باشد. چون نحوه محاسبه هزینه ها در این دو متفاوت است و در الاینرتراپی ارتودنتیست هزینه زیادی برای هزینه های لابراتواری صرف می نماید!

اگر درمان اینویزالاین واقعی و نه مشابه برای بیمار انجام شود، این هزینه بسیار بالاتر هم خواهد بود!

هزینه ارتودنسی نامرئی آیا ممکن است در طی درمان افزایش یابد؟

بله! در زمان تحویل الاینر ها به شما، آموزش مراقبت از الاینر به شما داده می شود که می توانید در این لینک به طور کامل آن را مطالعه کنید و حتی نسخه ای از آن را پرینت بگیرید و همراه داشته باشید. اگر به این نکات به درستی توجه کنید، حتی اگر درمان با موفقیت پیش نرود، تا یک بار درمان مجدد الاینر تراپی برای شما رایگان خواهد بود.

اما اگر دستورات و نکات مهم را به درستی رعایت نکنید و یا اگر الاینر های خود را گم کنید، برای ساخت مجدد الاینر ها هزینه اضافی بر شما تحمیل خواهد شد زیرا متخصص ارتودنسی مجبور خواهد بود مراحل را برای شما تکرار کند و/یا هزینه مجدد لابراتواری پرداخت نماید! و این یعنی افزایش هزینه ارتودنسی نامرئی برای شما.

جهت آشنایی با تاثیر ارتودنسی بر عمل بینی کلیک کنید.

هزینه ارتودنسی نامرئی در چه حدی است؟

در مطب ها هزینه ارتودنسی نامرئی کمی بیشتر از ارتودنسی عادی و کمتر از روش های گرانتری مانند ارتودنسی دیمون تعیین می گردد. البته توجه کنید که هزینه لابراتواری ارتودنسی نامرئی ممکن است از مابه التفاوت هزینه ابزار سیستم دیمون بالاتر باشد.

منبع: http://www.lachine.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت