خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روش های ترمیم و زیبایی دندان در بزرگسالان


 
قيمت 0ريال

روش های ترمیم و زیبایی دندان در بزرگسالان
روش های ترمیم و زیبایی دندان در بزرگسالان

در ابتدا باید ترمیم و زیبایی دندان  در بزرگسالان  را به دسته تقسیم کرد.یکی دندانپزشکی ترمیمی و دیگری دندانپزشکی زیبایی.

کارهایی که برای بهتر شدن ظاهر دندان ها و لثه ها انجام میشود،دندانپزشکی زیبایی نام دارد و لازم به ذکر است که برخی از درمان های زیبایی سلامت و طول عمر دندان ها را افزایش میدهد.

اقدامات زیبایی دندان میتواند شامل اضافه کردن یا حذف قسمتی از مواد دندان می باشد.

بلیچینگ

بلیچینگ دندان فرایند شیمیایی است که برای سفید کردن دندان ها به کار می رود.بعضی از افراد برای از بین بردن لکه های روی دندان هایشان استفاده میکنند اما برخی دیگر فقط برای سفیدتر شدن دندان ها انجام می دهند.تغییر رنگ و به وجود آمدن لکه میتواند ناشی از خوردن قهوه،چایی یا مصرف سیگار باشد.البته تغییر رنگ یا وجود لک میتواند ارثی یا به دلیل کهولت سن باشد.

درمان بلیچینگ می تواند زمانی آغاز شود که دندانپزشک قالب سفارشی مختص دندان های فرد را ساخته باشد و مطمئن شود که مقدار ماده ی سفید کننده ای که قرار است استفاده کند،صحیح است.

ونیر

لایه بسیار نازکی از مواد است که ترک و شکستگی های دندان را برطرف میکند و روی سطح دندان قرار داده می شود.ونیر ها از جنس رزین کامپوزیت و پرسلین است.

رزین ماده ای مایعی مانند است که میتواند به جامدی سخت تبدیل شود.رزین به دلیل رنگ دندان بودن و پیوند قوی با دندان بسیار در دندانپزشکی پرکاربرد است و با اشعه مخصوص محکم می شود.

انجام ونیر کامپوزیت طی یک جلسه قابل انجام است.اما ونیر لمینت یا سرامیکی طی چندین جلسه میتوان به اتمام رساند.

روکش و بریج

روکش و لمینت دندان یا بریج ها فضای خالی بین دندان ها را پر میکنند و فقط جنبه ی زیبایی ندارند.بریج ها روشی به صرفه هستند و  میتوان ظاهر دندان ها را بدون ایمپلنت دندان یا ارتودنسی زیبایی بخشید.

بیشتربخوانید... قیمت لمینت دندان در تهران

باندینگ

باندینگ ماده ای رنگ دندان است که برای تغییر دادن رنگ دادن یا پر کردن فضای خالی دندان ها استفاده می شود و تا سالها دوام دارد.

باندینگ ها نسبت به بقیه ی راه های درمان های زیبایی مستعد لکه شدن دندان ها یا شکسته شدن هستند.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت