خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بلیچینگ دندان و ماندگاری آن


 
قيمت 0ريال

بلیچینگ دندان و ماندگاری آن
بلیچینگ دندان و ماندگاری آن

داشتن دندان های مرتب و سفید ، باعث جذابیت و اعتماد بنفس بیشتر می شود . افراد زیادی هستند که به خاطر جنس دندان و یا نداشتن بهداشت مناسب ، ازظاهر دندان های خود رنج می برند . سفید کردن دندان ها می تواند یکی از مواردی باشد که به چهره ، زیبایی بیشتری می دهد . با کلینیک دندانپزشکی ایده آل همراه باشید تا در این بخش با سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ دندان  و ماندگاری آن بیشتر آشنا شوید .

بلیچینگ دندان

بلیچینگ به عمل سفید کردن دندان اطلاق می شود . دندان ها به دلایل مختلف از جمله گذشت زمان و یا مواد غذایی دارای رنگدانه ، دچار تغییر رنگ می شوند . گذر زمان باعث می شود مینای دندان نازک تر شود و درخشندگی خود را از دست دهد همچنین به مرور ، لکه هایی روی دندان ها ظاهر می شود که ظاهر آن را تغییر می دهد . بلیچینگ دندان می تواند در این موارد بسیار تاثیر گذار باشد و نتیجه رضایت مندی را برای بیماران به همراه داشته باشد .بلیچینگ در صورت مراقبت های لازم، ماندگاری قابل توجهی خواهد داشت .

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان

زیبایی دندان با بلیچینگ دندان

این روش درمانی هیچگونه آمادگی از قبل لازم ندارد و دندان ها بدون آسیب دیدن سفید می شوند . در بلیچینگ به دندان ها آسیب نمی رسد و لازم نیست مانند درمان های ونیر یا روکش ، دندان تراشیده شود . ژل های بلیچینگ بعد از تمیز و مرتب کردن روی دندان قرار می گیرند .

بلیچینگ در دو روش انجام می شود . در دندان زنده یعنی دندان هایی که عصب زنده دارند و در دندان های مرده که عصب کشی شده اند و عصب دندان از بین رفته است .

عوارض بلیچینگ دندان

درمان بلیچینگ جزو روش هایی است که عوارض جانبی ایجاد نمی کند . مدتی بعد از بلیچینگ فرد احساس سوزش در ناحیه لثه ها دارد که طبیعی بوده و برطرف می شود . به زنان باردار توصیه می شود بعد از زایمان ، سفید کردن دندان را انجام دهند زیرا هنوز تاثیرات این روش روی جنین مشخص نشده است و چون این درمان یک عمل زیبایی محسوب می شود می توانند آن را بدون نگرانی به بعد از زایمان موکول کنند .

بیشتربخوانید... لمینت دندان

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت