خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی نامرئی ارزان


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی نامرئی ارزان
ارتودنسی نامرئی ارزان

پیشرفت تجهیزات  مواد دندانپزشکی سبب شد افرادی که تمایلی به مشخص بودن ارتودنسی دندان خود ندارند از روشی استفاده کنند که در آن براکت ها معلوم نباشد و طرح لبخند زیبا را تحت تاثیر خود قرار ندهد. ارتودنسی نامرئی از بریس ها یا الاینرهای شفاف تشکیل می شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همراه با عمل بینی

مزایای ارتودنسی نامرئی

استفاده از ارتودنسی نامرئی سبب حفظ زیبایی طرح لبخند شده بنابراین پر طرفدار است. ارتودنسی نامرئی راحتی بیشتری دارد و مشکلات کمتری را برای بیمار ایجاد خواهد کرد. به هنگام استفاده از ارتودنسی نامرئی رعایت بهداشت دهان و دندان نسبت به انواع دیگر ارتودنسی راحت تر است.

بیشتربخوانید... لمینت دندان

انواع مختلف ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی با توجه به جنس و نحوه ی درمان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

ارتودنسی نامرئی با براکت های سرامیکی یا پلاستیکی

ارتودنسی نامرئی که از براکت های سرامیکی ساخته می شود از کامپوزیت و سرامیک ساخته می شوند و با نوارهای پلاستیکی بر روی دندان به هم متصل خواهند شد. با توجه به اینکه براکت های سرامیکی نسبت به براکت های فلزی نیروی کمتری به دندان ها وارد می کند بنابراین طول درمان طولانی تری خواهد داشت.

ارتودنسی نامرئی با بریس های شفاف

الاینرهای شفاف ارتودنسی نامرئی منطبق بر دندان ها و هم تراز کننده به شکل شفاف و پس از قالبگیری سه بعدی از دندان های بیمار ساخته می شوند و به راحتی می توان آن را درآورد. این نوع ارتودنسی نامرئی پس از تایید ارتودنتیست قابل استفاده است.

ارتودنسی نامرئی با بریس های درونی

بریس های درونی پس از عکس برداری از قسمت درونی دندان ساخته شده و درون دندان ها و به پشت آن ها چسبیده می شود. این نوع براکت ها به صورت ثابت بر پشت دندان قرار می گیرند و امکان حرکت آن ها تا قبل از تکمیل دروه ی درمان نمی باشد. از آن جایی که این نوع براکت های ارتودنسی نامرئی پس از عکسبرداری و با نرم افزارهای کامپیوتری ساخته می شود قیمت بالایی نسب به براکت های جلوی دندان دارند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک

هزینه ارتودنسی نامرئی

هزینه ارتودنسی نامرئی پس از بررسی ارتودنتیست و معاینه ی بیمار با توجه به نوع ناهنجاری و دوره ی درمان تعیین خواهد شد. قیمت ارتودنسی نامرئی از ارتودنسی های دیگر بالاتر است زیرا براکت های مورد استفاده از مواد خاص ساخته شده و روش ساخت آن ها متفاوت است، هم چنین با استفاده از براکت های ارتودنسی نامرئی با توجه به اینکه ممکن است دوره ی درمان را طولانی تر کند قیمت ارتودنسی نامرئی بالاتر خواهد رفت. نوع ناهنجاری دندان های بیمار و تعداد پلاک های لازم جهت درمان نیز بر قیمت ارتودنسی نامرئی تاثیر گذار خواهد بود. در برخی از بیماران لازم است که قبل از انجام ارتودنسی درمان های دیگر از قبیل کشیدن بعضی دندان ها و یا جراحی های کوچک انجام شود که هزینه ی این درمان ها نیز بر قیمت ارتودنسی نامرئی اضافه خواهد شد.

منبع: http://www.tehranortho.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت