خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پلاک های ارتودنسی متحرک


 
قيمت 0ريال

پلاک های ارتودنسی متحرک
پلاک های ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک انواع مختلفی دارد که بسته به شرایط خاص بیمار توسط متخصص ارتودنسی توصیه و ساخته می شوند. انواع پلاک های ارتودنسی متحرک شامل موارد زیر هستند:

پلاک های ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی چیست؟ درمان با استفاده از پلاک های نازک و شفاف جایگزینی زیبایی برای براکت های فلزی درارتودنسی بزرگسالان و نوجوانان است. این نوع تراز کننده‌های دندان بسیار مقاوم بوده و تقریباً غیر قابل مشاهده هستند. این پلاک ها معمولاً هر دو یا سه هفته یکبار تعویض شده و متناسب با موقعیت جدید دندان ها ساخته می شوند. ارتودنسی متحرک نامرئی در طول تمام روز پوشیده شده و تنها برای مسواک زدن و غذا خوردن خارج می شوند. این روش مزایای فراوانی داشته که شامل موارد زیر هستند:

· دوره سازگاری تنها چند روز به طول می انجامد.

· کاملا نامرئی و غیر قابل مشاهده هستند.

· به هنگام استفاده هیچگونه ناراحتی ایجاد نمی کنند.

· حفظ بهداشت دهان و دندان توسط آنها آسان است.

· مشکلی در تکلم ایجاد نمی‌ کنند.

پلاک فانکشنال توین بلاک

از پلاک های تویین بلاک برای ترمیم مال اکلوژن از طریق حرکت فک پایین بیمار به سمت جلو در هنگام بستن دهان، استفاده می شود. علاوه بر این، این وسیله به رشد فک پایین نیز کمک می کند. توین بلاک یک بلوک دوقلو است که بر روی فک بالا و پایین قرار می‌ گیرد. صفحه فوقانی و گاهی اوقات صفحه پایینی در این وسیله ممکن است شامل یک پیچ انبساط برای باز شدن قوس دهان باشد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان چیست

پلاک متحرک با فنر Z شکل

پلاک متحرک با فنر Z شکل از یک بازوی t شکل تشکیل شده که بازوی آن در پلاستیک یا اکریلیک قرار می گیرد. این وسیله برای حرکت باکال دندان های آسیاب کوچک مورد استفاده قرار گرفته و از طریق فشار به سمت دندان های هدف، موجب حرکت آنها به محل مناسب می شود. از این وسیله اغلب برای حرکت دندان هایی که به سمت داخل دهان قرار گرفته اند، استفاده شده و موجب همترازی و به قوس در آوردن آنها با دندان های کناری می شود.

بیشتربخوانید... هزینه ارتودنسی

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت