خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بریس های رنگی چیست؟


 
قيمت 0ريال

بریس های رنگی چیست؟
بریس های رنگی چیست؟

تهیه بریس برای رفع مشکل دندان یک تصمیم بزرگ است. اگر براکت های معمولی، فلزی یا سرامیکی را انتخاب کرده باشید، یک تصمیم سرگرم کننده دیگر نیز وجود دارد: چه ارتودنسی ثابت رنگی به من می آید؟

بریس های رنگی

بریس های معمولی چندین مولفه دارند. نوار های فلزی محکم، پشت دندان های مولر شما را محاصره کرده و سیم های قوسی را که از دندانی به دندان دیگر منتهی می شوند را لنگر می اندازند. سیم های قوس بالا و پایین با استفاده از نوار های لاستیکی به براکت های جلوی هر دندان متصل می شون و این جا است که همه چیز می تواند رنگارنگ شود.

نوار های لاستیکی که بند های الاستیک نیز نامیده می شوند، به هر رنگی  موجود می باشند.

از آن جا که دندانپزشکان توصیه می کنند که کودکان در حدود 8 تا 14 سالگی ارتودنسی دندان را شروع کنند، بیشترین انتخاب رنگ برای مشتریان کودک است. هنوز هم، برخی از بزرگسالان ممکن است برای یک رویداد خاص یک رنگ عجیب و غریب کوتاه مدت را انتخاب کنند.

چند رنگ موجود است؟

خیلی زیاد. در حقیقت، بسیاری از متخصصان ارتودنسی یک چرخ رنگی به مشتریان ارائه می دهند که طیف کاملی از گزینه های رنگ را نشان می دهد. این ها معمولاً شبیه پالت یک هنرمند هستند.

از آن جایی که شما قرار است این الاستیک ها را تا قرار بعدی خود داشته باشید، اکثر متخصصان ارتودنسی بدشان نمی آید که چند دقیقه برای انتخاب سایه وقت بگذارید.

چند بار می توانم آن ها را تغییر دهم؟

این که ارتودنتیست شما چند بار بریس شما را تنظیم می کند، بسته به سرعت حرکت دندان شما متفاوت خواهد بود، اما برای بیشتر افراد، این تنظیمات هر شش تا هشت هفته یک بار اتفاق می افتد. هر بار که متخصص ارتودنسی شما بند های تان را محکم می کند، فرصتی برای انتخاب نوار های رنگی جدید خواهید داشت.

چگونه از بریس های خود مراقبت کنیم؟

وقتی برای اولین بار از بریس ها در ارتودنسی ثابت رنگی استفاده می کنید، ممکن است تمایل داشته باشید که کمی درباره تمیز نگه داشتن آن ها وسواس داشته باشید. هیچ کس نمی خواهد نگاهی به آینه بیندازد و ذرات غذا را که در شکاف های اطراف براکت آن ها قرار دارد، ببیند.

اما ظاهر شما در واقع کمترین دلیل هوشیاری در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت