خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی زیبایی دندان با تشخیص پزشک متخصص است


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی زیبایی دندان با تشخیص پزشک متخصص است
ارتودنسی زیبایی دندان با تشخیص پزشک متخصص است

ارتودنسی زیبایی دندان بسیار مورد اهمیت است. فک ها و دندان هایی که در محل مناسبی قرار نداشته باشند، تاثیر زیادی بر زیبایی چهره می گذارند. دندان ها، نقش زیادی در زیبایی چهره ایفا می کنند. هنگامی که شما می خندید، دندان های شما نمایان می شوند. اگر دندان های شما، به خصوص هشت دندان جلویی در هر فک، بهم ریخته باشند، لبخند شما را زشت نشان خواهند داد. مرتب بودن این هشت دندان که به طرح لبخند معروف هستند، زیبایی لبخند شما را چندین برابر می کند.

موثرترین و بهترین راه حل برای درمان ناهنجاری های مربوط به دندان ها و فک ها چیست؟

بعضی از مشکلاتی که با استفاده از ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی درمان می شوند، عبارتند از:

  • بهم فشردگی بیش از حد دندان ها که می تواند به دلیل وجود دندان های اضافی در دهان باشد.
  • فاصله افتادن بین دندان ها.
  • بهم ریختگی و نامنظمی بیش از حد دندان ها.
  • مشکلات بایت مثل اوربایت، کراس بایت، آندربایت و....

درمان ارتودنسی، چه تاثیری در زیبایی چهره دارد؟

درمان ارتودنسی، با جا به جا کردن فک ها و دندان ها و قرار دادن آن ها در یک وضعیت و موقعیت مناسب و صحیح، تاثیر زیادی روی شکل لب ها و تناسب اجزای صورت با هم، دارد. به علاوه، درمان ارتودنسی، حتی می تواند اندازه بینی را تحت تاثیر قرار داده و تناسب چهره شما را بشتر کند. در اثر ناهنجاری های مربوط به فک ها و دندان ها، ممکن است لب ها به خوبی روی هم قرار نگیرند. انجام ارتودنسی، این مشکل را به طور کامل برطرف می کند. همچنین، دندان های بهم ریخته می توانند ظاهر شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهند. به طور کلی، انجام ارتودنسی می تواند به اصلاح فرم قسمت های پایینی صورت کمک کند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی ثابت دندان

تاثیر ارتودنسی بر شکل و فرم صورت:

ممکن است با انجام ارتودنسی، صورت کشیده های گرد شوند یا صورت های گرد، فرم کشیده تری پیدا کنند. با انجام ارتودنسی، ممکن است فرم لب های بیرون زده بهتر شود و لب هایی که به داخل فرو رفته اند برجسته تر شوند. پس از انجام ارتودنسی، بین اجزای صورت شما یک تقارن برقرار می شود و اجزای صورت متناسب می شوند. در صورتی که دندان های موجود در فک پایین بیش از حد جلو باشند، ممکن است فک پایین جلوتر از فک بالا به نظر برسد. با انجام ارتودنسی، فک در محل مناسبی قرار گرفته و این مشکل برطرف می شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همزمان با عمل بینی

منبع: http://www.lachine.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت