خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاشت دندان طبیعی


 
قيمت 0ريال

کاشت دندان طبیعی
کاشت دندان طبیعی

کاشت دندان، امروزه یکی از معضل های افرادی شده است که میخواهد دندان های خود را ترمیم کنند، در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که به صورت ژنتیکی دندان های ضعیفی دارند یا به هر دلیلی ممکن است دندان های آنها دچار آسیب شده باشد. کاشت دندان طبیعی یکی از راه هایی می باشد که این گونه افراد میتوانند استفاده کنند تا دندان های آنها دوباره مانند قبل شود و بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بیشتربخوانید... ونیر کامپوزیت

همانطور که میدانید ایمپلنت و اینگونه راه ها به عمل جراحی نیاز دارند و این کار مدت زیادی به طول می انجامد، همچنین برای اینکه بهبودی کامل بعد از عمل جراحی صورت بگیرد، به 6 ماه زمان نیاز است و نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید و اگر با دندان های خود غذاهای سخت بجوید، امکان از بین رفتن ایمپلنت وجود دارد، به همین دلیل به راه هایی باید فکر کرد که بدون نیاز به این کار بتوان دندان هایی سالم به دست آورد.

بیشتربخوانید... لمینت دندان

کاشت دندان با سلول های بنیادی

به صورت طبیعی انسان دارای دو نوع دندان می باشد، یکی دندان های شیری که تا سن 12 تا 13 سالگی در می آیند و نوع دیگر دندان های همیشگی هستند، دندان های شیری در سنین 12 یا 13 سالگی می افتند و جای خود را به دندان های همیشگی می دهند و انسان می بایست تا آخر عمر با این دندان ها زندگی کند.

اما موجودات زنده ای هستند که می توانند تا آخر عمر برای خود دندان بسازند، به این معنی که اگر دندانی افتاد به جای آن دندانی دیگر رشد خواهد کرد. دانشمندان از این عملکرد موجودات زنده که در کوسه ماهی میشود آن را مشاهده کرد، الگو گرفته اند و در صدد این هستند که با استفاده از سلول های بنیادی بتوانند به کاشت دندان طبیعی در ایران بپردازند.

بیشتربخوانید... بلیچینگ چیست؟

مزایای استفاده از سلول های بنیادی برای کاشت دندان

  • بدون نیاز به عمل جراحی
  • دندانی که با استفاده از سلول بنیادی به وجود خواهد آمد سریع تر رشد خواهد کرد و میتواند به سرعت جای دندان از دست رفته را بگیرد.
  • با استفاده از این راه می توانید میزان جراحت را به حداقل برسانید و مانند روش ایمپلنت نیاز نیست که مدت زیادی برای بهبودی صبر کنید.
  • دندان هایی که با این روش به وجود بیایند درست مانند دندان های طبیعی هستند و از لثه بیرون می آیند.
  • تا خر عمر می توانید از آنها استفاده کنید.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت