خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

یک لبخند با ظرافت و کم هزینه


 
قيمت 0ريال

یک لبخند با ظرافت و کم هزینه
یک لبخند با ظرافت و کم هزینه

اگر شما هم جزو کسانی هستید که رنگ، شکستگی، لب پر شدگی، و نازیبا بودن دندان های طبیعی برایتان آزار دهنده است میتوانید به خودتان مژده لبخندی پر از اعتماد به نفس و دندانهای مرواریدی بدهید، چگونه!؟ با معجزه ونیر دندان

ونیر دندان چیست

در یک تعریف ساده منظور از ونیر دندان لایه ‌هایی ‌از روکش دندان است که ‌از مواد همرنگ دندان تشکیل شده و برای اصلاح رنگ دندان ، ترمیم دندان موضعی ، زیبایی و رفع عیوب دندانی استفاده می شود.

روکش های ونیر ، در دو دسته مستقیم و غیرمستقیم قرار می گیرند. ونیرهای مستقیم را می‌توان طی یک جلسه در مطب با کامپوزیت ونیر استفاده کرد. وقتی ‌بخواهیم تعداد کمی ‌از دندان ها را اصلاح کنیم از روکش ونیر مستقیم استفاده می کنیم. زمانی‌که نیشال دندان ها سالم باشد می توان با کمک ونیر مستقیم ایراد های جزیی ‌را رفع نمود.

ونیر کامپوزیت دندان چیست

امروزه روکش کردن دندان ها از محبوب ترین و متداول ترین روش های اصلاح طرح لبخند است. روکش دندان، لایه ای از مواد است که به جلوی دندان ها چسبانده می شوند تا دندان ها ظاهری جدید و زیبا پیدا کنند. متداول ترین روکش های موجود، لیمنت های سرامیکی و روکش های کامپوزیت ونیر هستند.

کامپوزیت ونیر مواد سفید رنگ رزینی است که برای پرکردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد اما دندانپزشک زیبایی با استفاده از برند های مختلف ، رزین کامپوزیت را شبیه دندان های طبیعی روی دندان های شما شکل می دهدونیرکامپوزیت از یک رزین پر کننده همرنگ دندان که به دندان متصل می شود ساخته می شود که به نام ونیر دندان یک روزه، ونیرهای رزینی و ونیر دایرکت یا مستقیم شناخته می شود.

کاربرد ونیر کامپوزیت دندان

ونیر های کامپوزیت دندان بیشتر برای پر کردن دندان ها استفاده می شوند و در بخش زیبایی هم معمولا برای برطرف کردن مشکلات ظاهری دندان مانند ترک های مختصر یا پریدگی لبه دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای کامپوزیت ونیر

  • ارزانتر و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر ونیر ها
  • سرعت بالا در نصب 
  • تنها سطح جلوی دندان ها‌ را پوشش می‌دهند درنتیجه دندان سالم بیشتر می ماند و نیاز به ‌تراش چندانی ندارد .
  • برگشت پذیر بودن
  • کمترین آسیب به دندان‌های دیگر وارد می شود
  • شکل‌ و فرم طبیعی

منبع: تاج دنتال بهترین دندانپزشکی جنت آباد

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت