خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا رژیم اتکینز برای شما مناسب است؟


 
قيمت 0ريال

آیا رژیم اتکینز برای شما مناسب است؟
آیا رژیم اتکینز برای شما مناسب است؟

رژیم اتکینز، یک رژیم لاغری با کربوهیدرات پایین است.

آیا از وزن تان راضی هستید؟

اگر چنین است تبریک می گویم. حتی اگر شما از وزن خود راضی هستید باز هم رژیم اتکینز می تواند در مواردی همچون حفظ وزن شما و یا بالابردن سطح سلامتی تان به شما کمک کند و هم چنین می توانید با تغییر رژیم تان سبک تر شوید.

اهداف شما از کاهش وزن چیست؟

اگر هدف شما تنها کاهش مقدار کمی از وزن تان باشد احتمالاً در کمتر از یک ماه به هدف خود می رسید. عده ای در دو هفته اول انجام اتکینز حدود 6 کیلو از وزنشان را کاهش داده اند. نتایج به دست آمده از روند انجام اتکینز به طور قابل ملاحظه ای به عواملی همچون سن، جنس و سطح فعالیت مقاومت متابولیک بستگی دارد البته روند انجام برنامه ها هم بسیار مهم است.

بیشتربخوانید... ورزش کردن

آیا می توانید از مواد قندی بگذرید؟

اگر شما راحت از قندها بگذرید و به روی سبزیجات تکیه کنید به طور حتم می بینید که کلسترول مضر خون کاهش می یابد و اگر قند خون بالا دارید باید به تعداد قندهایی که می خورید دقت کنید.
بیشتر استفاده کنندگان از رژیم اتکینز که دچار دیابت نوع 2 بوده اند و برای آن انسولین و دارو مصرف می کردند، پس از مدتی با کمک دکترشان موفق به کاهش در داروها و یا حتی قطع آنها شده اند.

آیا در رژیم های غذایی دیگر برای کوتاه مدت موفق بوده اید؟

هر رژیمی که قابل تحمل نباشد محکوم به کوتاهی و عدم تداوم است. حدود 95% از افرادی که کاهش وزن موفقی داشتند، دوباره به حالت اول خود بر می گردند.
اراده به تنهایی به نگهداری وزن کمک نمی کند! مطالعات نشان می دهد وزن کم شده در رژیم های لاغری با چربی بالا بهتر ثابت می ماند.

بیشتربخوانید... عمل جراحی لاغری

آیا در انجام رژیم های لاغری دیگر احساس گرسنگی می کردید؟

یک رژیم غذایی که چربی در آن کاهش یافته است همیشه قند در این رژیم غذایی افزایش یافته است. این عامل باعث می شد که گلوکز به سرعت وارد جریان خون شما شود، مخصوصاً در قندهایی که کیفیت پایین تری دارند.

نتیجه این روند مانند یک راه آهن پرپیچ و خم مرتفع است که مدام قند خون شما را بالا  و پایین می کند و باعث گرسنگی شما می شود اما در اتکینز که شما اجازه خوردن یک اسنک در روز را دارید نشان می دهد که در طول روز گرسته نمی شوید.

منبع: http://www.gymju.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت