خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی سفید چیست و چه کاربردی دارد؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی سفید چیست و چه کاربردی دارد؟
ارتودنسی سفید چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه زیبایی ظاهری اهمیت زیادی پیدا کرده است، یکی از فاکتورهای تاثیر گذار روی ظاهر و زیبایی افراد، دندان های آنها است. اما در عین حال بیشتر مردم از داشتن دندان های ایده آل محروم هستند و برای اصلاح مشکلات دندان های خود، به درمان هایی مانند ارتودنسی روی می آورند. اما ممکن است بعضی از افراد با ظاهر خود درمان های ارتودنسی مشکل داشته باشند .

بعضی از بیماران دوست ندارند سیم ها و براکت های ارتودنسی آنها به هنگام خندیدن و صحبت کردن آشکار شود. یکی از راه های مخفی کردن اجزای ارتودنسی، استفاده از ارتودنسی سفید یا هم رنگ دندان ها است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی و عمل بینی

رنگ ارتودنسی دندان:

وقتی در مورد رنگ ارتودنسی صحبت می کنیم، منظور ما ارتودنسی ثابت است نه پلاک های شفاف ارتودنسی متحرک. جالب است بدانید که اجزای ارتودنسی دندان ثابت، همیشه همان رنگ خاکستری را ندارند؛ بلکه رنگ براکت ها و کش های مخصوص ارتودنسی ثابت، می تواند طیف وسیعی را شامل شود. همین امر حق انتخاب گسترده ای به بیماران می دهد؛ برای مثال می توان برای ترغیب کودکان و افراد کم سن و سال برای استفاده از درمان ارتودنسی، از براکت ها با رنگ های شاد و متنوع برای آنها استفاده کرد.

بیشتربخوانید... متخصص ارتودنسی خوب

ارتودنسی سفید:

درمان رایج و سنتی ارتودنسی، استفاده از بریس های فلزی است. همان طور که می دانید این بریس ها شامل سیم ها و براکت های فلزی هستند و به همین دلیل ظاهر خوبی به دندان های ما نمی دهند. برای رفع این مشکل می توان از پلاک های شفاف ارتودنسی متحرک استفاده کرد؛ اما پلاک های ارتودنسی متحرک فقط برای بیمارانی مناسب است که مشکلات دندان های آنها جزئی و اندک باشد. در این صورت اگر بیماری مجبور به استفاده از ارتودنسی ثابت شود، بهترین راه برای مخفی کردن ارتودنسی او، استفاده از براکت ها و کش های هم رنگ دندان ها است. حتی می توان سیم های فلزی را هم روکش دار کرد که سفید شوند.

جنس براکت های ارتودنسی سفید:

طبیعتا براکت های ارتودنسی فلزی، خاکستری هستند که رنگ مشخصی روی دندان های ما دارند؛ اما براکت های مورد استفاده در ارتودنسی سفید، از جنس موادی مانند کامپوزیت هم رنگ دندان یا سرامیک هستند که رنگ آنها بسیار به رنگ دندان های بیمار نزدیک است. البته ذکر این نکته الزامی است که ارتودنسی سفید یک درمان کاملا نامرئی نیست؛ بلکه تا حد زیادی و از فاصله دور قابل تشخیص نیست.

 منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت