خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی جدید چه ویژگی هایی دارد؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی جدید چه ویژگی هایی دارد؟
ارتودنسی جدید چه ویژگی هایی دارد؟

در دهه‌های جدید ابزارهای جدیدی برای درمان ناهنجاری‌های فک و دندانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به وسیله آن‌ها بیماران می‌توانند به راحتی به نتیجه دلخواه دست یابند و روند درمانی را سریع‌تر طی کنند. روش‌های ارتودنسی جدید اگرچه باعث کمتر شدن طول دوره‌های درمانی ارتودنسی شده‌اند اما از نظر هزینه قیمت بالایی دارند.

انواع روش‌های درمانی ارتودنسی جدید عبارت اند از

ارتودنسی دیمون

این نوع ارتودنسی می‌تواند از جنس سرامیکی یا فلزی باشد که به دلیل مکانیسم خودکاری که در سیستم عملکرد به راکت‌ها وجود دارد باعث رضایت بیماران از این نوع ارتودنسی شده است زیرا فشار و اصطکاک کمتری به دندان‌ها وارد می‌کند و دندان‌ها کمتر دچار درد و تحلیل ریشه می‌شوند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست

مینی اسکرو

ارتودنسی مینی اسکرو یک ابزار پیچی شکل از جنس تیتانیوم است که با قرار گرفتن در استخوان فک با حرکت دادن یک یا چند دندان بدون حرکت دادن دندان خاصی باعث حرکت دندان‌ها و جایگیری در موقعیت صحیح خود می‌شود که برای درمان ناهنجاری‌های فکی بسیار مناسب است که بیمار بدون نیاز به جراحی می‌تواند نتیجه مطلوب را به دست آورد.

ارتودنسی اینویزیلاین

این نوع ارتودنسی که در دسته ارتودنسی نامرئی نیز جای می‌گیرد از الاینرهای شفافی تشکیل شده است که بدون آنکه قابل رؤیت باشند می‌توانند برای درمان ناهنجاری‌های فک و دندانی در حد خفیف و متوسط به کار بروند. از مهم‌ترین مزیت استفاده از این روش متحرک بودن آن است که می‌توان آن را هنگام غذا خوردن، مسواک و نخ دندان کشیدن از دهان خارج نمود که این امر باعث راحت‌تر تمیز کردن دندان‌ها و رعایت بهداشت دهان و دندان می‌شود و به دلیل آنکه هیچ فلزی در این روش استفاده نشده است امکان ایجاد زخم یا خراش بر روی دهان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی نامرئی چیست

بریس های سرامیکی

بریس ها در این نوع ارتودنسی شفاف و همرنگ دندان‌ها هستند که از نظر عملکردی مشابه ارتودنسی فلزی هستند اما مهم‌ترین عیب این نوع بریس ها مستعد لکه گیری بودنشان و ریسک بالایی شکسته شدن آن‌ها است.

بیشتربخوانید... هزینه ارتودنسی

ارتودنسی لینگوال

این نوع ارتودنسی بر پشت دندان‌ها قرار داده می‌شود چون به صورت سفارشی ساخته می‌شوند قیمت بالایی دارد، از معایب آن می‌توان به کند بودن پروسه درمانی، امکان اختلال در گفتار و زخم شدن زبان و لثه به خاطر وجود بریس ها اشاره کرد.

منبع: https://www.drkamyarkhezri.com/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت