خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عمل جراحی بینی گوشتی


 
قيمت 0ريال

عمل جراحی بینی گوشتی
عمل جراحی بینی گوشتی

به بینی هایی که دارای پوست ضخیم و غدد چربی فراوان هستند بینی گوشتی گفته می شود که به طور معمول غضروف ضعیف و مقاومی ندارند و از لحاظ ظاهری دارای نوک بینی افتاده و پره های با ضخامت بالا و منافذ باز پوستی هستند.

روش جراحی بینی

پوست بینی یکی از اجزای بسیار مهم بینی می باشد که ساختمان و استخوان بینی را می پوشاند و تعیین کننده اصلی نوع  بینی گوشتی است.

جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته دو روشی است که برای دسترسی به ساختار زیرین پوست بینی استفاده می شود.

مناسب ترین روش برای جراحی بینی های گوشتی جراحی بینی به روش باز است به این خاطر که دسترسی و تسلط جراح بینی روی استخوان و ساختار کلی بینی به خصوص نوک بینی بیشتر است.

بافت و غضروف بینی های گوشتی ضعیف است و با تقویت غضروف انجام می شود تا نتیجه عمل بینی استخوانی نیز مانند بینی های گوشتی در دراز مدت نیز مطلوب واقع شود.

آیا جراحی بینی گوشتی خطرناک است؟

جراحی بینی گوشتی به طور کلی بسیار حساس است زیرا افرادی که بینی گوشتی دارند دارای ساختار و غضروف های بسیار ضعیف در بینی خود هستند. اما جراحی بینی گوشتی در برخی افراد با فرم خاصی از بینی خطرناک است. افرادی که بینی گوشتی دارند و هنگامی که سر خود را بالا می گیرند، نوک بینی آنها به شکل نیم دایره یا ذوزنقه است؛ رینوپلاستی در این افراد بسیار خطرناک و تا حدودی غیر ممکن است و بهتر است این افراد از هنگام عمل زیبایی بینی گوشتی خود صرف نظر کنند. اما افرادی که بینی گوشتی آنها دارای نوک بینی نیم دایره یا ذوزنقه نیست می توانند از جراحی بینی گوشتی جهت زیبایی بینی خود استفاده کنند.

هزینه های جراحی

هزینه عمل زیبایی بینی گوشتی با توجه به فرم بینی شما متفاوت است، زیرا جراح برای فرم های مختلف بینی از روش های مختلف رینوپلاستی استفاده می کند. همچنین مدت زمانی که جراحی بینی گوشتی طول می کشد با توجه به نوع روش جراحی بینی گوشتی ممکن است که در کم یا زیاد شدن هزینه های جراحی بینی گوشتی تاثیر گذار است.

بنابراین شما پس از انتخاب بهترین کلینیک و ماهرترین پزشک جراح می توانید از هزینه های جراحی بینی گوشتی با خبر شوید.

رینوپلاستی به دلیل حساسیت بسیار بالا ممکن است هزینه های بیشتری را نسبت به جراحی بینی استخوانی در بر گیرد.

منبع: همه چیز در مورد عمل بینی

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت