خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی کودکان چه تفاوتی با بزرگسالان دارد؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی کودکان چه تفاوتی با بزرگسالان دارد؟
ارتودنسی کودکان چه تفاوتی با بزرگسالان دارد؟

هدف از درمان ارتودنسی ایجاد نیش سالم و کاربردی است که بخشی از تراز دندان و بخشی از موقعیت فک است. وقتی فک ها و دندان ها به طور صحیح روی هم قرار می گیرند، می توانند به طور طبیعی عمل کنند که باعث ارتقا سلامت دهان و دندان و سلامت جسمی عمومی می شود، این که درمان ارتودنسی لبخندی جذاب نیز به همراه داشته باشد، یک امتیاز اضافی است.

بیشتربخوانید... هزینه ارتودنسی

درمان ارتودنسی چگونه به کودک کمک می کند؟

درمان ارتودنسی به کودک شما کمک می کند تا گاز بگیرد و به درستی بجود و به درست سخن گفتن کمک کند. وقتی دندان ها به درستی کار می کنند، ظاهر زیبایی دارند. لبخند جذاب از پیامد های مطلوب درمان ارتودنسی است و می تواند فواید زیادی داشته باشد. اعتماد به نفس و عزت نفس ممکن است بیشتر شود؛ چرا که درمان ارتودنسی باعث ایجاد تناسب دندان، لب و صورت می شود. دندان های صاف کمتر مستعد پوسیدگی، بیماری لثه و آسیب دیدگی هستند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی چیست؟

مشکلات ارتودنسی کودکان

بیشتر مشکلات ارتودنسی ارثی است؛ برخی از آن ها نیز کسب می شوند که به مرور زمان با مکیدن انگشت شست، تنفس دهانی، بیماری های دندانی، بلع غیرطبیعی، بهداشت نامناسب دندان یا از دست دادن زودرس یا دیر هنگام دندان های شیری، تصادفات و تغذیه نامناسب، رشد می کنند. گاهی اوقات یک مشکل ارتودنسی ارثی توسط یک مشکل اکتسابی پیچیده می شود. علت آن هر چه باشد، متخصصان ارتودنسی معمولا قادر به درمان موفقیت آمیز هستند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی ثابت چیست؟

آیا دندان های کودکان در هنگام رشد، صاف نمی شوند؟

متأسفانه، دندان های کودک شما با رشد صاف نمی شوند. فضای موجود برای دندان های جلویی دائمی با رشد دندان افزایش نمی یابد، برای اکثر افراد، پس از رشد دندان های آسیاب دائمی 12 ساله، فضای کمتری نیز برای دندان های جلو وجود دارد. مشکلات ارتودنسی درمان نشده ممکن است بدتر شده و با بزرگ تر شدن کودک، درمان آن دشوار تر شود. مشکلات درمان نشده ممکن است منجر به پوسیدگی دندان، بیماری لثه، شکستگی دندان های جلویی و از دست دادن بافت استخوانی شود که دندان ها را در جای خود نگه می دارند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت