خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا ارتودنسی نامرئی قیمت های مختلفی دارد؟


 
قيمت 0ريال

آیا ارتودنسی نامرئی قیمت های مختلفی دارد؟
آیا ارتودنسی نامرئی قیمت های مختلفی دارد؟

مهاربندهای نامرئی با استفاده از قرارگیری مناسب نیروی کنترل شده، بر اساس همان اصول بریس های سیم دار کار می کنند تا دندان های شما را به تدریج به حالت صاف درآورند. در طی هر مرحله از درمان، می توان دندان های مختلف را جابجا کرد یا نیروهای مختلفی را با استفاده از ردیف یا سیم و براکت اعمال کرد. اصطلاح مهاربندهای نامرئی به هر نوع سیستم ارتودنسی کوتاه مدت گفته می شود که به راحتی نسبت به بریس های سنتی مورد توجه قرار می گیرد. همچنین به طور معمول به سیستم هایی مانند اینویسالاین اشاره می شود که برای اصلاح مشکلات زیبایی دندان های جلو استفاده می شود. مشکلاتی که می توان بریس های نامرئی را اصلاح کرد شامل دندان های کج یا فاصله دار، شلوغ دندان و چند دندان خارج از موقعیت است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی پیشگیری

بریس های سرامیکی

بریس های سرامیکی لبخند شش ماهه بریس های سرامیکی کوتاه مدت از براکت ها و سیم ها برای صاف کردن دندان ها استفاده می کنند، دقیقا مانند بریس های سنتی. با این حال، براکت های موجود در براکت های سرامیکی مشخص هستند، بنابراین در مقایسه با براکت های سنتی که از براکت های فلزی استفاده می کنند، کمتر دیده می شوند. بریس های سرامیکی کوتاه مدت به طور متوسط فقط چند ماه بعضی اوقات به شش ماه می رسند تا به نتیجه برسند. آنها خیلی سریع کار می کنند؛ زیرا فقط برای رفع مشکلات زیبایی دندانهای جلو کار می کنند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی سریع

ارتودنسی نامرئی

در حالی که اصطلاح بریس های سرامیکی معمولا به ارتودنسی کوتاه مدت اشاره دارد، اما توجه به این نکته مهم است که براکت های سرامیکی واضح و مشخص برای بریس های سنتی موجود است. در حالی که بریس های کوتاه مدت سرامیکی مزایای خود را دارند و فراموش کردیم که ذکر کنیم که آنها کمتر از بریس های سنتی باعث آزار لثه ها و گونه های استفاده کنندگان می شوند، قیمت آنها از بریس های سنتی گران تر است. دندانپزشکان و ارتودنتیست ها گاهی اوقات این روش های درمانی را تخفیف می دهند، بنابراین مراقب این معاملات باشید.

ارتودنسی نامرئی قیمت

قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، در کفه قیمت تفریبی ارتودنسی قرار دارد و حداقل قیمت ارتودنسی نامرئی است؛ بنابراین با توجه به عواملی که گفته شد حتی نمی‌توان هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی را بیان کرد و قیمت ارتودنسی نامرئی را متخصص ارتودنسی با توجه به وضعیت دندان‌های بیمار مشخص می‌کند؛

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت