خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با ارتودنسی سفید رنگ اشنا شویم؟


 
قيمت 0ريال

با ارتودنسی سفید رنگ اشنا شویم؟
با ارتودنسی سفید رنگ اشنا شویم؟

ارتودنسی رنگی، یکی از انواع ارتودنسی‌ها است که به کمک بریس های رنگی انجام می‌شود. رنگی بودن این بریس ها به علت وجود کش های رنگی در ترکیب این بریس ها است. ارتودنسی رنگی به شکل ثابت انجام می‌شود؛ یعنی بیمار نمی‌تواند تا پایان دوره درمانی این بریس های رنگی را از دهان خود خارج کند. طول دوره درمان با ارتودنسی رنگی، بسته به سن بیمار، شدت ناهنجاری، نوع ناهنجاری، میزان مراقبت از ارتودنسی و... در بیماران مختلف متفاوت بوده و حدودا از یک سال تا سه سال طول می‌کشد. وجود این کش های رنگی در ساختار بریس های ارتودنسی، ارتودنسی رنگی را هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب‌تر می‌کند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همزمان با عمل بینی

بهترین رنگ برای انجام ارتودنسی رنگی کدام است؟

شما کاملا برای انتخاب رنگ این کش های رنگی ارتودنسی آزاد هستید و می‌توانید هر رنگ را که دوست داشته باشید، انتخاب کنید. تنوع رنگی بالای کش های ارتودنسی باعث می‌شود که همه افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند از ارتودنسی رنگی استفاده کنند.

شما حتی می‌توانید در هر جلسه ملاقات با دندانپزشک خود از او بخواهید که رنگ کش های ارتودنسی شما را عوض کند. با وجود این که شما در انتخاب رنگ کش های ارتودنسی رنگی کاملا آزاد هستید، توجه داشته باشید که نمی‌توانید از هر رنگی در ترکیب بریس های ارتودنسی خود استفاده کنید؛ زیرا بعضی از این رنگ‌ها نه تنها ظاهر بریس های ارتودنسی شما را زیبا نمی‌کنند، بلکه ممکن است شما را زشت نشان بدهند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک

برای انجام ارتودنسی رنگی، از چه رنگ‌هایی استفاده نکنیم؟

  • ارتودنسی رنگ سفید
  • ارتودنسی با کمک کش های شفاف
  • ارتودنسی رنگ زرد
  • ارتودنسی رنگ سبز و قهوه‌ای
  • ارتودنسی مشکی

ارتودنسی سفید رنگ

رنگ سفید، یکی از رنگ‌هایی است که بهتر است در ترکیب ارتودنسی خود از آن استفاده نکنید. کش های سفید رنگ می‌توانند بریس های فلزی و بی روح ارتودنسی شما را بی روح‌تر نشان دهند. این کش های سفید رنگ، پس از مدتی زیبایی و رنگ خود را از دست می‌دهند و ممکن است کدر و لکه دار شوند. در صورتی که مایل به استفاده از این کش ها سفید رنگ در ترکیب بریس های ارتودنسی خود باشید، باید مراقبت از بریس ها را بیشتر کنید و با دقت بالاتری آن‌ها را تمیز کنید وگرنه خیلی طول نمی‌کشد که زیبایی خود را از دست بدهند. به علاوه رنگ سفید این کش ها ممکن است دندان‌های شما را زردتر نشان بدهد.

منبع: http://www.tehranortho.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت