خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ورم بینی بعد از عمل جراحی بینی


 
قيمت 0ريال

ورم بینی بعد از عمل جراحی بینی
ورم بینی بعد از عمل جراحی بینی

جراح بینی طی عمل رینوپلاستی در جهت بازسازی و اصلاح بخش هایی مانند پل بینی، نوک و سوراخ های آن تلاش می کند. و طی ایجاد تغییرات اساسی در بینی، قاعدتا بافت هایی نیز دستکاری می شوند. در این عمل، عموماً بافت های استخوانی، مخاط، غضروف و پوست دستکاری می شودانجام این تغییرات و دستکاری ها نیز به صورت طبیعی با خونریزی همراه است.

بنابراین خونریزی ناشی از عمل، می تواند باعث متورم شدن بینی، اطراف چشم، زیر بینی و لب شود. بدون اینکه بترسید فقط بدانید که این فرایند طبیعی است و همیشه به دنبال ایجاد تغییر در ساختار بدن، چنین وقایعی به صورت محدود و وقتی رخ می دهد.

مشاهده کنید... عکس قبل و بعد عمل بینی

التهاب و تورم بعد از اغلب جراحی های شایع است

التهاب تقریباً در هر عمل جراحی یک عارضه جانبی طبیعی و و معمول است. طی جراحی، بدن شما دچار تغییرات ساختاری می شود، که می تواند منجر به تورم ، کبودی و ناراحتی در طی روند بهبودی شود. این کبودی و ورم بینی بعد از عمل رینوپلاستی معمولاً خود به خود از بین می رود.

با این حال، در بعضی موارد، بیماران ممکن است تورم ناهمگون یا التهاب شدید داشته باشند که آن ها را نگران می کند. در خصوص این ورم ها باید با جراح بینی خود تماس بگیرید.

بیشتربخوانید... عمل بینی طبیعی

برای کاهش ورم بینی بعد از عمل چه کنم؟

به طور کلی درجاتی از تورم، التهاب، کبودی، درد و ناراحتی بعد از جراحی زیبایی بینی وجود دارد که بیماران احتمالاً در طی روند بهبودی و دوره نقاهت بعد از عمل تجربه خواهند کرد. با این وجود روش هایی وجود دارد که می توانید به کنترل تورم بینی بعد از جراحی بینی کمک کنید.

1. اغلب اوقات سر خود را بالا نگاه دارید

2. از کمپرس یخ و کمپرس سرد استفاده کنید

3. هیچ فشاری به بینی عمل شده خود وارد نکنید

4. از آرنیکا استفاده کنید

5. گریه نکنید، کمتر عطسه و سرفه کنید

6. مایعات زیادی بنوشید

ورم بینی بعد از عمل چقدر طول می کشد؟

تورم بینی بعد از جراحی زیبایی بینی معمولاً 10 تا 15 روز پس از جراحی ادامه دارد. مدت زمان این عارضه البته در افراد مختلف متفاوت است، اما بیشتر بیماران در هفته دوم شاهد بهبود قابل توجهی در هر نوع التهاب و تغییر رنگ خواهند بود. ممکن است مقداری احتباس مایعات باقی مانده باشد که با گذشت زمان به آرامی کاهش می یابد و نتایج کامل طی شش تا دوازده ماه آینده خود را نشان میدهد.

بیشتربخوانید... قیمت عمل بینی

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت