خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه عمل جراحی بینی چقدر است؟


 
قيمت 0ريال

هزینه عمل جراحی بینی چقدر است؟
هزینه عمل جراحی بینی چقدر است؟

یکی از پرسش‌های پرتکرار متقاضیان جراحی بینی، پرسش در مورد جراحی زیبایی بینی ارزان و کیفیت آن است. یا برعکس، خیلی از افراد به دنبال گران‌ترین جراحان بینی می‌روند و بر این باورند که پرداخت هزینه بیشتر، ضامن نتیجه بهتر جراحی زیبایی بینی آن هاست. برخی افراد نیز ممکن است به فکر جراحی بینی در خارج از کشور باشند. در واقع هزینه عمل بینی به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل، در هزینه جراحی موثر هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتربخوانید... عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی چقدر است؟

هزینه های جراحی بینی به عوامل مختلفی از جمله مهارت و تجربه جراح.نوع بینی و میزان زحمتی که جراح برای جراحی خواهد کشید بستگی دارد.

 آیا بیمه، هزینه را پرداخت می‌کند؟

شرکت‌های بیمه به ندرت و فقط تحت شرایط خاصی هزینه جراحی بینی را پرداخت می‌کنند. زمانی که جراحی بینی حالت اختیاری و زیبایی نداشته باشد و برای درمان مشکلات تنفسی فرد باشد، بیمه بخشی از هزینه آن را متقبل می‌شود و در غیر اینصورت، بیمه هیچ گونه هزینه‌ای درقبال جراحی‌های زیبایی متقبل نمی‌شود.

بیمه تحت چه شرایطی بخشی از هزینه جراحی را قبول می‌کند؟

1)شکسته بودن استخوان بینی

این اتفاق زمانی می افتد که دیوار جداکننده منافذ بینی شکسته شده باشد و به یک سمت منحرف شده باشد. این امر موجب اختلال در تنفس فرد می‌شود و چون جنبه درمانی دارد، بیمه بخشی از هزینه جراحی بینی استخوانی شکسته را پرداخت می‌کند.

2) بزرگ بودن مخروط داخل بینی

مخروط‌های بینی وظیفه تصفیه هوا هنگام عبور از بینی را دارند. اما زمانی که این مخروط‌ها بیش از حد طبیعی بزرگ شوند، تنفس طبیعی فرد را مختل می‌کنند. در این شرایط پزشک متخصص مخروط‌ ها را تا اندازه طبیعی خود کوچک می‌کند. پرداخت بخشی از این عمل درمانی نیز بر عهده بیمه است.

بیشتربخوانید... جراحی بینی طبیعی

3) باریک شدن دهلیز بینی

یکی دیگر از مواردی که بیمه هزینه عمل بینی را متقبل می‌شود، باریک شدن دهلیز بینی است. در این حالت، دیواره‌های کناری بینی به سمت داخل حرکت می‌کنند و تنفس بیمار را بسیار سخت می‌کنند. در این حالت، جراح بینی دیواره‌ها را سر جای خودشان بر می‌گرداند و آن‌ها را اصلاح می‌کند.

منبع: http://www.roz-teb.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت