خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا نتیجه جراحی بینی گوشتی برگشت می کند؟


 
قيمت 0ريال

آیا نتیجه جراحی بینی گوشتی برگشت می کند؟
آیا نتیجه جراحی بینی گوشتی برگشت می کند؟

بینی گوشتی دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف و نازک است. روش های قدیمی جراحی تاثیر مثبتی در نتیجه جراحی بینی گوشتی نداشته زیرا با تراشیدن غضروف ها و نازک کردن آن ها با گذشت زمان به فرم و حالت قبل باز میگشت.

اما امروزه تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن همراه با فرم دهی به بینی انجام میگیرد که نتیجه آن بسیار مثبت و برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی را به حداقل و یا حتی به صفر خواهد رساند.در واقع در این تکنیک جراحی بینی ، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در قسمت نوک بینی قرار میدهیم تا موجب تقویت غضروف ها ی نوک بینی شود.

آیا نتیجه جراحی بینی گوشتی برگشت می کند؟

بینی های گوشتی به علت برخورداری از غضروف های ضعیف در اثر فعل و انفعالات پوستی و همچنین جاذبه زمین به سمت پایین متمایل می شوند. افتادگی یا برگشت بینی های گوشتی به همان دلیل اتفاق می افتد.

برای جلوگیری از برگشت بینی گوشتی، امروزه از تقویت غضروفی، حالت دادن و بازآرایی کردن آن استفاده می شود. به همین علت، پدیده برگشت بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلاً اتفاق نیافتد

بینی گوشتی غضروف های ضعیف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف، تراش داده و نازک شوند، اگر چه ممکن است برای مدتی بینی کوچک تر و زیبا تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان و به علت فعل و انفعالات زیر پوستی، بینی جمع شده و خودش را به سمت پائین می کشد.

اینکه می گفتند بینی افتادگی پیدا کرده و یا برگشت کرده به همان علت است.

اما امروزه چون بینی های گوشتی با تقویت غضروف شکل داده می شوند، حالت داده می شوند و بازآرایی می شوند، برگشت بینی های گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلا اتفاق نیفتد.

بیشتربخوانید... عمل بینی طبیعی

آیا جراحی بینی های گوشتی مشکل تر است؟

اگر به فکر عمل زیبایی بینی هستید و در این مورد تحقیق کرده یا از افراد عمل شده پرس و جو کرده باشید حتما اصطلاح عمل بینی گوشتی وعمل بینی استخوانی به گوشتان خورده است.

بسیاری از باور ها مانند اینکه جراحی بینی های گوشتی سخت تر است، این بینی ها بعد از عمل برگشت به حالت اول خواهند داشت، نتیجه عمل بینی به خوبی بینی های استخوانی نیست در بین مردم شایع است.

منبع: همه چیز در مورد عمل بینی

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت