خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بلیچینگ دندان ارزان قیمت


 
قيمت 0ريال

بلیچینگ دندان ارزان قیمت
بلیچینگ دندان ارزان قیمت

برای سفید کردن دندان های خود می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که یکی از بهترین و محبوب ترین این روش ها، بلیچینگ است. انجام بلیچینگ مستلزم معاینه دندان ها توسط دندان پزشک و صرف هزینه که با توجه به روش به کار رفته برای انجام آن قیمت های متفاوتی نیز دارد، می باشد.

جهت انجام خدمات دندانپزشکی در بهترین کلینیک دندانپزشکی کلیک کنید.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان، یک روش مطمئن و عملی برای روشن تر کردن رنگ دندان ها است که به دو صورت بلیچینگ در مطب یا آفیس بلیچینگ و بلیچینگ در منزل یا هوم بلیچینگ انجام می شود.کیت های بلیچینگ دندان شامل ژل های سفید کننده دندان است که حاوی ماده موثری به نام پراکسید هیدروژن بوده و باعث سفید کردن رنگ دندان ها می شود. هم­چنین ماده مخصوص محافظتی لثه­ها در این کیت­ها وجود دارد. بعضی از مواد سفید کننده دندان در روش بلیچینگ، لایت کیور هستند که برای فعال شدن نیاز به تاباندن نور دارند در حالی که سایر مواد بلیچینگ، خود به خود فعال می شوند و به تاباندن نور نیازی ندارند. روش های مختلف بلیچینگ دندان، یک هدف یکسان یعنی روشن تر کردن رنگ دندان ها را دنبال می کنند، اما با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند

هزینه بلیچینگ دندان

برای اطلاع یافتن از قیمت و هزینه بلیچینگ دندان، باید به مطب دندان پزشکی مراجعه کنید و تحت معاینه دندان پزشک قرار بگیرید و یا به صورت تلفنی از مطب های دندان پزشکی  قیمت آن را پرس و جو کنید، زیرا تعیین نرخ حدودی بلیچینگ و هزینه انجام آن فقط توسط دندان پزشک صورت می گیرد.

به طور کلی عوامل مختلفی روی هزینه بلیچینگ دندان تاثیر می گذارند؛ مثلا روش انجام بلیچینگ دندان زیرا هزینه هوم بلیچینگ نسبت به آفیس بلیچینگ بیشتر است. عوامل تاثیر گذار دیگر در قیمت بلیچینگ دندان شامل حجم مشکلات و تغییر رنگ دندان های شما، مواد مورد استفاده و هزینه ویزیت دندان پزشک است.

بیشتر بخوانید... ایمپلنت دندان

بلیچینگ دندان ارزان قیمت

روش بلیچینگ نسبت به سایر روش های سفید کننده دندان ها مانند لمینت دندان، استفاده از کامپوزیت دندان، روکش دندان و… ارزان قیمت تر است اما به طور کلی آفیس بلیچینگ، یعنی بلیچینگ در مطب  دندان پزشک نسبت به بلیچینگ در منزل، هزینه کمتری دارد و ارزان تر است. آفیس بلیچینگ طی یک جلسه و در مطب دندان پزشک انجام می شود و راهی سریع، مطمئن و ارزان قیمت برای سفید کردن دندان ها به شمار می آید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت