خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شرایط عمل بینی چیست؟


 
قيمت 0ريال

شرایط عمل بینی چیست؟
شرایط عمل بینی چیست؟

شرایطی وجود دارد که در آن بیمار از انجام عمل بینی بازداشته شده و یا دست کم زمان عملش به تعویض میافتد. در این مقاله میخواهیم با این شرایط آشنا شویم.

1. اگر دختری زیر 16 سال و پسری زیر 18 سال هستید

عمل بینی مانند تمام عمل های زیبایی دیگر محدودیت سنی دارد.

بیشتر بخوانید ... عمل بینی بدون جراحی

2.اگر نمی‌توانید سیگار را ترک کنید

سیگار کشیدن قبل و بعد از عمل بینی می‌تواند بسیار خطرناک باشد و نتیجه نهایی جراحی را تحت تاثیر قرار دهد. جراحان توصیه می‌کنند که 2 هفته قبل از عمل بینی و 3 ماه بعد از آن به هیچ وجه نه سیگار و نه هیچ دخانیات دیگری مصرف نشود.

3.اگر نمی‌توانید نوشیدن الکل را ترک  کنید

اگر به نوشیدن الکل و مشروبات الکی اعتیاد دارید بهتر است یا آن را ترک کنید (یا کنترل کنید) و یا اینکه از خیر عمل زیبایی بینی بگذرید.

4. اگر یک خانم باردار هستید….

یکی از مهم‌ترین موارد منع عمل بینی باردار بودن است. جراح بینی معمولا پیش از انجام عمل به خانم‌ها توصیه می‌کند که تست بارداری انجام دهند.

5. اگر چاقی مفرط دارید

افرادی که شاخص توده بدنی یا  (BMI) برابر با 30 یا بیشتر از آن دارند چاق محسوب شده و انجام هر گونه عمل جراحی برای آن‌ها می‌تواند خطرساز باشد.

6.اگر مشکل حاد تنفسی دارید….

افرادی که مشکلات حاد تنفسی دارند بهتر است که عمل بینی انجام ندهند. عمل جراحی رینوپلاستی یک عمل سخت و پیچیده است و می‌تواند دوره نقاهت نسبتا طولانی داشته باشد. یکی از مشکلات و عوارض عمل بینی می‌تواند مشکلات جزئی تنفسی (مانند عدم نفس کشیدن از بینی طی هفته اول و …) باشد. این یعنی تحمل این شرایط برای افردی که مشکل تنفسی دارند دشوار است.

7.اگر یک ورزش بسیار پرخطر و تماسی را به صورت حرفه ای دنبال می‌کنید

هر گونه برخورد شدید بعد از عمل بینی می‌تواند روی ظاهر و فرم بینی عمل شده تاثیر بدی بگذارد. این برخوردها می‌تواند حتی نیازمند عمل جراحی ترمیی یا عمل بینی مجدد باشد.

8.اگر با اختلالات، بیماری ها ومشکلات عفونی دست و پنجه نرم می‌کنید

معمولا به کسانی که بیماری‌های عفونی دارند توصیه می‌شود که عمل زیبایی روی بدن خود انجام ندهند. زیرا هم احتمال آسیب رسیدن به سیستم ایمنی بیشتر می‌شود و هم ممکن است تیم جراحی به این بیماری عفونی مبتلا شوند. هپاتیت و ایدز از این بیماری‌ها به شمار می‌روند. 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت