خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درمان ونیر کامپوزیت


 
قيمت 0ريال

درمان ونیر کامپوزیت
درمان ونیر کامپوزیت

درصورتی که دندان های شما شکسته یا ساییده شده  و دارای فرم و رنگ نامناسب است ونیر کامپوزیت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .البته امکان این درمان را باید دندانپزشک شما در جلسه ی ویزیت و مشاوره تشخیص بدهد و بررسی کند که آیا شما کاندید مناسبی برای این درمان هستید یا خیر.

پروسه ی درمان ونیر کامپوزیت

روند درمان ونیر کامپوزیت درصورتی که دندانپزشک مهارت و علم کافی داشته باشد بسیار سادده است. در ابتدا نیاز به جلسه ی ویزیت مشاوره است تا شرایط دندانی و فکی شما بررسی شود تا امکان انجام ونیر کامپوزیت برای شما ارزیابی شود. در جلسه ای که برای کار کامپوزیت ونیر به شما وقت داده می شود روند کار بدین صورت است:

خبری از تزریق بی حسی نیست!در غالب موارد نیازی به تزریق بی حسی وجود ندارد چرا که درمان فقط روی سطح خارجی دندان های شما انجام می شود و در بسیاری از موارد حتی دندان تراش داده نمی شود.

ابتدا سطح دندان  پاکسازی و آماده سازی می شود تا کامپوزیت روی آن قرار بگیرد.در برخی موارد همانطور که پیشتر ذکر شد ممکن است نیاز باشد که سطح دندان مقداری تراشیده شود. مثل مواردی که دندان های دچار کجی و یا بیرون زدگی یا تغییر رنگی که باید برداشته شود .

سپس کامپوزیت دندان به صورت مستقیما لایه لایه روی دندان قرار می گیرد و توسط دندانپزشک فرم داده می شوند.

بعد از فرم دهی کامپوزیت فرم دادده می شود و در نهایت پالیش و براق می شود تا شکل آن به صورت یک دندان طبیعی دربیاید.

آیا ونیرکامپوزیت نسبت به لمینت دندان درمان بهتری است؟

کامپوزیت ونیر نسبت به لمینیت سرامیکی درمانی محافظه کارانه تر و کم تهاجم تر است.همچنین درصورت مهارت دندانپزشک ظاهری بی نهایت طبیعی خواهد داشت و از لمینیت هم قیمت پایین تری دارد .اما نسبت به لمینیت دندان نیاز به مراقبت بیشتری دارد و در بعضی افراد دارای مشکللات آرایش دندانی و مشکلات فکی قابل انجام نیست و به طور کلی می توان گفت لمینیت های سرامیکی طول عمر بیشتری دارند.

طول عمر کامپوزیت ونیر چقدر است؟

عمر کامپوزیت ونیر کاملا وابسته به میزان نگهداری و مراقبت شما است اما درصورتی که مراقبت به صورت کامل و درست انجام شود و اجسام تیز و سخت با آن شکانده نشود متوسط طول عمر این درمان بین دو تا هشت سال خواهد بود.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت