خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مشاوره عمل بینی و هرآنچه در این جلسه در انتظار شما است


 
قيمت 0ريال

مشاوره عمل بینی و هرآنچه در این جلسه در انتظار شما است
مشاوره عمل بینی و هرآنچه در این جلسه در انتظار شما است

هر شخصی که قصد انجام عمل بینی دارد باید پیش از انجام عمل جراحی با جراح خود مشورت کند تا درباره موضوعاتی تصمیم گیری شود. این جلسه معمولا رایگان است و حتما باید در نظر گفته شود.

معاینه فیزیکی در جلسه مشاوره عمل بینی

اولین مرحله از مشاوره عمل بینی ، معاینه فیزیکی است. جراح بینی صورت شما را با دقت معاینه می کند و مشکلات ظاهری همراه با وضعیت حال حاظر شما را ارزیابی می کند.

مرور سوابق پزشکی بیماران

  • سابقه بیماری قبلی
  • سابقه بستری
  • داروهایی که اخیرا مصرف کرده اید یا می کنید
  • حساسیت های دارویی یا غذایی
  • مکمل هایی که دریافت می کنید
  • سابقه خانوادگی بیمار

بحث و گفتگو درباره اهداف عمل و انتظارات شما از آن

از پایه ای ترین مباحثی که در جلسه مشاوره جراحی بینی مطرح می شود، گفتگو درباره اهداف و انتظارات شما از عمل است. شما تمام آنچه که از عمل انتظار دارید را با جراح در میان می گذارید و جراح درباره واقعیت ها، پیچیدگی ها، عوارض و یا مزایای عمل به شما اطلاعات کاملی ارائه می دهد.

هزینه عمل بینی و نحوه پرداخت آن

هزینه عمل زیبایی بینی شما بسته به پیچیدگی مشکل شما و روش جراحی متفاوت خواهد بود. جراح درباره هزینه های هر روش جراحی با شما صحبت خواهد کرد و به صورت اختصاصی درباره هزینه روشی که خودش بکار می برد، اطلاعاتی به شما ارائه خواهد داد.

پاسخ به سوالات بیمار

جراح موظف است که به تمام سوالات مراجعان خود که قصد انجام عمل راحی دارند پاسخ دهد. بنابراین بخش زیادی از جلسه مشاوره عمل بینی صرف پاسخ دادن به پرسش های مراجع می شود.

دادن نسخه برای آزمایش های قبل عمل

در صورت توافق درباره انجام عمل، جراح برای اطمینان از اینکه شما کاندید خوبی برای عمل هستید و عملتان در شرایط امن انجام می شود، از شما خواهد خواست که تعدادی آزمایش انجام دهید.

چطور خودمان را برای جلسه مشاوره عمل بینی آماده کنیم؟

اگر مدتی است به فکر انجام عمل بینی افتاده اید و مایلید تا در این باره با یک جراح بینی خوب مشورت کنید، بهتر برای اینکار خودتان را آماده کنید تا در یک جلسه کوتاه به جمع بندی خوبی از مشاوره برسید. برای اینکه با آمادگی کامل به جلسه مشاوره بروید اقدامات زیر را انجام دهید.

· یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید

· تمام سوالات خود را آماده کنید

· راحت و ریلکس باشید

· با اطرافیان خود صحبت کنید

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت