خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین روش لاغری


 
قيمت 0ريال

بهترین روش لاغری
بهترین روش لاغری

کاهش مصرف قند و نشاسته

مهمترین بخش لاغری به کاهش مصرف قند و نشاسته بر می گردد. با کاهش این مواد، سطح گرسنگی تان پایین آمده و در نتیجه میزان کالری دریافتی تان کمتر خواهد شد.

کنترل محیط اطرافتان

یکی دیگر از استراتژیهای موثر در بهترین روش لاغری جهت کاهش کالری های دریافتی، کنترل محیط اطرافتان هست. کنترل اطرافتان شامل هر چیزی از پر کردن آشپزخانه تان تا انتخاب بهترین رستوران می باشد. این به معنی دوری از رستوران ها و فوت کورت هایی است که امکان خوردن انواع غذاها در آنها وجود دارد.

وعده صبحانه را از دست ندهید

نخوردن صبحانه به تناسب اندام شما کمکی نخواهد کرد. بلکه به دلیل گرسنگی ناشی از نخوردن وعده غذایی بسیار حیاتی، مجبور به خوردن اسنک و میان وعده های غیر ضروری بیشتری در طول روز خواهید شد.

نوشابه را حذف کنید

بر اساس تحقیقات اخیر، با خوردن کربوهیدرات مایع، مانند قند موجود در نوشابه، بدن برخوردی مانند کربوهیدرات موجود در نان با آنها نخواهد داشت. در واقع با اینکه با نوشیدن نوشابه نیز کالری دریافت می کنید، ولی به احتمال زیاد با تمام کردن یک بطری نوشابه هم، سیگنالی مبنا بر رضایت و سیری به مغز ارسال نخواهد شد.

فعالیت بیشتری داشته باشید

می توانید به خود گام شمار وصل کنید و میزان پیاده روی خود را افزایش دهید تا زمانی که به ۱۰۰۰۰ گام در هر روز برسید. در طول روز هر کاری می توانید انجام دهید تا فعالیت بیشتری داشته باشید.

خواب کافی و راحت

مطالعات فراوانی نشان داده که داشتن کمتر از ۵ تا ۶ ساعت خواب شب با بروز چاقی مفرط رابطه مستقیم دارد. چندین دلیل برای این امر وجود دارد.

تحقیقات نشان می دهند که خواب ناکافی یا ضعیف می تواند فرآیند تبدیل کالری به انرژی یا همان متابولیسم را در بدن کند تر کند.

فیبر فراوان بخورید

فیبر های رژیمی کربوهیدرات های گیاهی هستند که بر خلاف قند و نشاسته، در روده کوچک قابل هضم نمی باشند. گنجاندن میزان زیادی فیبر در رژیم غذایی می تواند احساس سیری فرد را افزایش داده و منجر به کاهش وزن می شود.

کنترل استرس

هر زمان که مضطرب می شوید، به احتمال زیاد به خوردن پناه می برید. علت این امر آن است که هورمون استرس (کورتیزول) موجب تحریک اشتها نسبت به غذاهای قندی و پر چرب می شود.

یکی دیگر از روشها عمل لاغری همچون عمل اسلیو است.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت