خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

متخصص ترمیم و زیبایی دندان


 
قيمت 0ريال

متخصص ترمیم و زیبایی دندان
متخصص ترمیم و زیبایی دندان

متخصص ترمیم و زیبایی

در ابتدا باید گفت که دندانپزشکی و متخصص ترمیم و زیبایی دندان را می توان در دو بخش بررسی کرد. یکی دندانپزشکی ترمیمی و دیگری دندانپزشکی زیبایی

اقداماتی که در جهت بهبود ظاهری دندان ها، لثه ها یا کام، انجام می شود دندانپزشکی زیبایی نامیده می شود.

با این حال برخی از درمان های زیبایی دندان باعث افزایش سلامت دندان نیز می شوند.

به عنوان مثال پرکردگی های سرامیکی رنگ دندان ظاهر بهتری دارند و حتی در مقایسه با پرکردگی های فلزی، نیازمند تراشیدن مقدار کمتری از مینای دندان می باشند.

دندانپزشکی زیبایی ممکن است شامل اضافه کردن یا حذف موادی از دندان باشد.

برخی از دندان پزشکان، تمایل به دندانپزشکی زیبایی از نوع ((دوستار دندان)) دارند

و این به معنی پرهیز از هر اقدام غیر قابل بازگشتی است که روی دندان ها انجام می شود.

اقدامات دوستار دندان شامل سفید کردن دندان ، برخی ارتودنسی های کوتاه مدت و رزین کامپوزیت می باشد.

امروزه پر طرفدارترین درمان در دندانپزشکی ترمیم و زیبایی ، سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان است.

 

روکش دندان

 

روکش دندان از مشهورترین ترمیم های دندان است که برای محصور کردن دندان خرابی استفاده می شود که دیگر برای اصلاح آن دیر شده است. به طور مثال برای درمان دندان هایی که دچار پوسیدگی شدید شده اند و نمی توان با استفاده ازروش های قدیمی مثل پرکردن، آنها را نجات داد از روکش استفاده می شود. همچنین برای از بین بردن عفونت و درد دندان پس از درمان های ریشه دندان (روت کانال) از روکش استفاده می شود. باید بدانید که دندان روکش شده ممکن است تا همیشه عملکرد خود را نداشته باشد. البته این امکان نیز وجود دارد که پوسیدگی دندان  از بین برود و کل ساختار دندان بهبود پیدا کند.

لمینت دندان

لمینت دندان ( لمینت  های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

لمینت دندان های سرامیکی(پرسلینی) از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند.

برخلاف تصور عامه براى ساخت لمینیت هاى سرامیکى همیشه نیاز به تراش دندان نیست ودر صورت انتخاب صحیح روش درمانى توسط دندانپزشک متخصص تنها آماده سازى مختصرى جهت نشستن لمینیت ها بدون هیچ آسیبى به بافت طبیعى دندان امکان پذیر است.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت