خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کارت ویزیت ها شمای کلی از کسب و کار


این روز ها  کارت ویزیت یکی از ابزار های  موثر در زمینه معرفی  کسب و کار به شمار میره . شما می تونید برای بازدهی بیشتر مشاغلتون از بیزنس کارت استفاده کنید . 
قيمت 0ريال

کارت ویزیت ها شمای کلی از کسب و کار
کارت ویزیت ها شمای کلی از کسب و کار

این روز ها  کارت ویزیت یکی از ابزار های  موثر در زمینه معرفی  کسب و کار به شمار میره . شما می تونید برای بازدهی بیشتر مشاغلتون از بیزنس کارت استفاده کنید . در واقع با همین حجم کوچیک از کارت ویزیت یک تصویر کلی از کسب و کار خودتون رو به مخاطب منتقل می کنید . در ایران کارت ویزیت در اکثر موارد آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل آن را مورد توجه قرار می دهند ومتوجه اهمیت بالای  تبلیغات غیر مستقیم بوسیله کارت ویزیت نمی باشند. در اینجا توصیه ما این است که برای طراحی کارت ویزیت خود وقت گذاشته و در صورتی که وقتی برای این کار ندارید حتما طراحی و چاپ اختصاصی آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید و خود بر روی طراحی ها نظارت داشته باشید . در ادامه برای اینکه بتونید یک دیدگاه اولیه و مطلوب از این موضوع کسب کنید توجه شما رو به ادامه مطالب جمع آوری شده توسط تیم قصر یخ جلب می کنم .

کارت ویزیت چیه و اصلا به چه دردی میخوره ؟

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و بیزنسمون به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام بشه  میتونه تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشه . کارت ویزیت برای تبلیغات و معرفی شما به طور مستقیم استفاده نمیشه . اما از آنجا که اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتون هست و با توجه به این نکته  که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار معرفی و تبلیغات شما را عهده دار خواهد بود .

انواع کارت ویزیت ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

 انواع کارت ویزیت ها را می تونیم بسته به نوع کاغذ و روکش و سایز و عمومی یا اختصاصی چاپ شدنشان ، دسته بندی کرد. اگر بخواهیم انواع کارت ویزیت ها را بر حسب جنس کارت ویزیت و کاربردهای کارت ویزیت و قیمت کارت ویزیت مورد بررسی قرار دهیم ، باید به این نکته اشاره کنیم که کارت ویزیت ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند. اغلب در چاپ کارت ویزیت ها از کاغذ گلاسه 300 گرمی استفاده می شود و در کارت ویزیت ارزان از روکش بر روی کارت ویزیت ها برای محافظت و ماندگاری بالاتر کارت ویزیت استفاده نمی شود، اغلب به این کارت ویزیت ها، کارت ویزیت گلاسه گفته می شود که برای افرادی که قیمت چاپ کارت ویزیت برایشان خیلی اهمیت دارد و ارزانترین کارت ویزیت را می خواهند مورد استفاده قرار می گیرد . کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت سلفون مات و براق هست که برای مقاومت بیشتر از ان کارت ویزیت ها نسبت به کارت ویزیت گلاسه استفاده می شود. کارت ویزیت کتان هم زیبایی خاصی بخاطره بافتی که روی کارت ویزیت وجود دارد نسبت به کارت ویزیت گلاسه دارد. کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت لمینیت مات و لمینیت براق است که می توان از آنها به عنوان مقاوم ترین و مستحکم ترین کارت ویزیت و یا پر فروش ترین کارت ویزیت و یا بهترین کارت ویزیت نام برد. و در آخر به کارت ویزیت پی وی سی می توان اشاره کرد که به کارت ویزیت پاستوری یا کارت ویزیت ورقی و یا کارت ویزیت عابر بانکی و کارت ویزیت کارت تلفن مشهور می باشند. کارت ویزیت پی وی سی به چند صورت مورد تولید قرار میگیرند ، کارت ویزیت پی وی سی 300 و 500 و 760 میکرون .

 

 

 

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت