خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی فوری به چه صورت انجام می شود؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی فوری به چه صورت انجام می شود؟
ارتودنسی فوری به چه صورت انجام می شود؟

دندان های صاف یکی از عوامل اصلی لبخندی جذاب است، امروزه افراد بیشتری تحت درمان ارتودنسی برای صاف و یک دست تر بودن دندان ها هستند. به ندرت کجی دندان نیاز به ارتودنسی کامل دارد؛ در حالی که بر زیبایی لبخند تأثیر منفی می گذارد. برای کمک به بیماران که بدون بریس های دست و پا گیر و وقت گیر، به ظاهری که می خواهند برسند، ارتودنسی فوری از طریق روکش های پرسلن ارائه می شود.

ارتودنسی فوری برای چه افرادی مناسب است؟

دندان های کج می توانند اعتماد به نفس شما را کاهش دهند، گزینه های دیگری برای درمان ارتودنسی جزئی وجود دارد، به ویژه برای بزرگسالان که نیازی به مراجعه به متخصص ارتودنسی یا بریس و نگهدارنده های نامرئی ندارند. اگر از دندان های کج رنج می برید و می خواهید به سرعت برطرف شوند، پس شما یک کاندید عالی برای ارتودنسی فوری هستید، بسیاری از بیماران به دنبال درمان ارتودنسی هستند که ممکن است 12 تا 18 ماه یا بیشتر طول بکشد که اغلب برای اصلاح مشکلات جزئی است. آن ها پس از این که می فهمند به جای ماه ها می توانند در عرض چند هفته لبخند کاملا صافی داشته باشند، بسیار خوش حال می شوند.

ارتودنسی فوری چیست؟

ارتودنسی فوری در واقع نوعی خاص از دندانپزشکی زیبایی است که از روکش های چینی و یا تاج ها برای اصلاح مشکلات جزئی با شکاف، کجی، نامرتب بودن و سایر نقایص دندان های شما در مواردی که به ارتودنسی سنتی احتیاج نباشد، استفاده می شود. در موارد شدید که دندان ها ترک خورده یا نامناسب هستند، با ارتودنسی فوری قابل درمان اند؛ با این حال، آن ها احتمالا گسترده تر بوده و به زمان بیشتری احتیاج دارند و به بیش از یک بازدید نیاز دارند. ارتودنسی فوری به یک روش درمانی رایج تبدیل شده که توسط ارتودنتیست انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی متحرک

ناهنجاری هایی که با ارتودنسی فوری درمان می شوند

  • شکاف بین دندان ها
  • دندان های کج یا چرخانده
  • آسیب به مینای دندان، مانند حفره زدن و تراشیدن
  • دندان هایی با اندازه یکنواخت یا بد شکل
  • دندان های تغییر رنگ داده یا آسیب دیده 

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت