خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

برنامه کاهش وزن


 
قيمت 0ريال

برنامه کاهش وزن
برنامه کاهش وزن

فعالیت بدنی و رژیم غذایی کم کالری  قسمت مهمی در برنامه کاهش وزن است. نه تنها به شما در سوزاندن کالری کمک می کند بلکه باعث بهبود رفاه شما نیز می شود. 

برنامه غذایی در پک لاغری

  • مواد عذایی سرشار ازپروتئین هایی که برای لاغری مناسب است: تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ، گوشت گوسفند، بوقلمون، ماهی قزل آلا، ماهی سفید (ماهی، ماهی تیلاپیا، گل ماهی  و بسیاری دیگر از ماهی ها)، صدف ماهی (خرچنگ، ​​میگو، خرچنگ دریایی و سایر)
  • مواد غذایی نشاسته دار: سیب زمینی، برنج، کینوا، کوسکوس، لوبیا، گندم سبوس دار و ماکارونی سفید
  • همه میوه ها و سبزیجات: کلم بروکلی، اسفناج، گل کلم، فلفل دلمه ای، انواع توت ها، سیب، موز، پرتقال

برای برآورده کردن مقدار مورد نیاز روزانه فیبر، کلسیم و چربی سالم بدن رژیم غذایی لاغری شما باید شامل موارد اضافی سالم نیز می باشد. 

بیشتر بخوانید... جراحی لاغری

چند نمونه از این موارد اضافی عبارتند از:

  • محصولات لبنی: شیر، پنیر کوکتی، سایر پنیرها، ماست یونانی کم چرب یا بدون چربی
  • غلات سبوس دار و محصولات غلات با فیبر بالا: نان غلات کامل، جو دوسر
  • آجیل و دانه ها: بادام، گردو، پسته، دانه های کتان، دانه های چیا

رژیم غذایی که برای کاهش وزن مناسب است شامل پروتئین های بدون چربی، نشاسته، میوه ها و سبزیجات و همچنین بخش های کوچکتر از مواد اضافی سالم مانند لبنیات، غلات کامل، مغزها و دانه ها اختصاص دارد.

غذاهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کنید

همه غذاها در رژیم غذایی لاغری مجاز هستند، اما شیرینی ها، غذاهای کاملاً فرآوری شده و الکل تا حدی محدود می شوند. شما میتوانید هر از گاهی از خوردن این غذاها لذت ببرید تا هوس شما را برآورده کنند و برای خارج شدن از مسیر خود کمتر وسوسه شوید، اگرچه بخشها به نیازها و اهداف فردی شما بستگی دارد.

 در صورت لزوم از راهنمایی حرفه ای ها استفاده کنید

برای کاهش وزن دریغ نکنید برای کمک به تلاش های کاهش وزن خود در صورت لزوم، از کمک های تخصصی استفاده کنید. افرادی که اعتماد به نفس بیشتری در دانش و توانایی های خود دارند، وزن کمتری خواهند داشت.

این ممکن است به معنای یافتن یک متخصص تغذیه  باشد که بتواند در مورد برخی غذاها به شما بیاموزد یا یک فیزیولوژیست ورزشی به شما آموزش دهد که چگونه به درستی ورزش کنید. بسیاری از افراد از مسئولیت پذیری که دیدن یک متخصص برای آنها فراهم می کند نیز لذت می برند.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت