خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هوشمند سازی خانه چقدر برایمان آب میخورد؟


 
قيمت 0ريال

هوشمند سازی خانه چقدر برایمان آب میخورد؟
هوشمند سازی خانه چقدر برایمان آب میخورد؟

تب نیاز به هوشمند سازی ساختمان و خانه روز به روز داغ تر می شود و تقاضا برای آن افزایش می یابد. بسیاری از کسانی که قصد هوشمند کردن خانه ی خود را دارند، می خواهند بدانند که برای هوشمند سازی ساختمان یا خانه چه هزینه ای را باید پرداخت کرد. اگر شما هم درگیر این پرسش هستید، با ما همراه باشید.

در گذشته، هزینه هوشمند سازی خانه بسیار بالا و نجومی بود و هرکسی نمی توانست خانه هوشمند داشته باشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، این رقم بسیار کاهش یافته و هرکس با توجه به میزان بودجه ای که دارد، می تواند تجهیزات هوشمند را به خانه آورده و از مزایای آن مانند راحتی و امنیت بهره ببرد.

قانون یکی برای همه وجود ندارد!

هزینه هوشمند سازی خانه یا ساختمان کاملا منحصر به فرد است و نمی توان گفت که یک قیمت واحد برای تمامی ساختمان ها و خانه ها صدق می کند. نوع سیستم هوشمند سازی در هر خانه متفاوت و بر اساس نیازهای اهالی آن خانه است.

این یعنی هیچ راهی برای اعلام قیمت واحد برای هوشمند سازی تمامی خانه ها وجود ندارد و هر پروژه متفاوت از دیگری است و تجهیزات خانه هوشمند باهم متفاوت هستند. با این حال، بهتر است با اجزای هوشمند سازی خانه و عوامل موثر بر قیمت هوشمند سازی کمی آشنا شوید تا مقرون به صرفه ترین گزینه ها را انتخاب نمایید.

اجزای اصلی و اساسی سیستم هوشمند سازی ساختمان و خانه

تعداد و تنوع گجت های هوشمند سازی خانه بسیار زیاد است. اما در اینجا لیست اجزای پرکاربرد و اساسی را ارائه می کنیم.

کنترلرها

کنترلر یا کنترل کننده مانند مغز سیستم هوشمند سازی خانه عمل می کند. CPU کار گذاشته شده در آن باعث ایجاد هماهنگی و مدیریت تمامی تجهیزات هوشمند نصب شده در خانه می شود. به علاوه، دستورات کاربر را از گوشی همراه، تبلت یا تاچ پنل دریافت کرده و به پردازشگرها می رساند.

رابط ها

رابط می تواند از یک ریموت ساده تا گوشی هوشمند و تاچ پنل دیواری متنوع باشد. ممکن است تاچ پنل دیواری از ریموت و گوشی هوشمندی که در دست دارید، گران تر تمام شود. اگرچه مشتری های زیادی از خرید تاچ پنل هوشمند خودداری می کنند، اما ما پیشنهاد می کنیم که تاچ پنل را در شلوغ ترین ناحیه ی خانه مثل قسمت ورودی یا آشپزخانه نصب نمایید. با این کار یک نقطه مرکزی برای کنترل کل خانه دارید و لازم نیست دنبال گوشی موبایل خود بگردید. و به مرور زمان، صرفه جویی باعث جبران هزینه پرداخت شده می شود.

شبکه سازی

شبکه های بی سیم و سیمی برای عملکرد مناسب خانه هوشمند ضروری هستند. تعداد زیاد وسایل هوشمند در خانه، پخش بدون وقفه فیلم ها و ارتباط دائمی با تجهیزات هوشمند، نیاز به وجود شبکه را ضروری می کند.

امنیت

سیستم هوشمند سازی خانه می تواند شامل تجهیزات امنیتی مختلف مثل سنسور درب و پنجره هوشمند ، دستگیره و قفل هوشمند درب، دوربین امنیتی و غیره باشد. انتخاب هر تعداد از گجت های امنیتی هوشمند به عهده ی شماست. مشخص است که هر چه تعداد این گجت ها در خانه یا ساختمان هوشمند بیشتر باشد، قیمت هوشمند سازی بیشتر می شود.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت