خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بازگشت وزن پس از عمل


 
قيمت 0ريال

بازگشت وزن پس از عمل
بازگشت وزن پس از عمل

یکی از بزرگترین ترس های متقاضیان جراحی لاغری ، بازگشت وزن است. از آنجایی که بیشتر بیماران در مسیر کاهش وزن، برخی مواقع رژیم لاغری خود را می شکنند، این ترس کاملا قابل درک است.

همانطور که می دانید افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن؛ بارها توانسته اند وزن خود را بیش از ۱۵ کیلوگرم کاهش دهند، اما متاسفانه به مرور زمان حتی بیش از این میزان وزن اضافه کرده اند شما میتونید با مراجعه پیش بهترین جراح لاغری در تهران این را درمان کنید.

خوشبختانه در کاهش وزن حاصل از جراحی های لاغری، وضعیت متفاوت است و چاقی کاملا قابل درمان است. البته به یاد داشته باشید که ممکن است با پرخوری و عدم تحرک معده گشاد شده و افزایش وزن را به همراه داشته باشد. اما می توان گفت تا زمانی که بیمار از دستورالعمل های پزشک پیروی کند، امکان بازگشت وزن وجود نخواهد داشت.
جراحی لاغری ابزاری قدرتمند برای کاهش وزن چشمگیر بیمار فراهم می کند که بدون مراقبت بعد از عمل اسلیو معده ، بای پس یا حلقه معده، این ابزار می تواند تاثیر خود را از دست داده و موجب بازگشت وزن شود. با اینکه وزن بیمار هیچگاه به حالت سابق باز نمی گردد، اما ممکن است کاهش وزن متوقف شده و حتی افزایش وزن حاصل شود شما میتوانید با جستو جو در اینترنت از جدیدترین متد جراحی لاغری با خبر شوید.

علت بازگشت وزن پس از جراحی لاغری چیست؟

عوامل مختلفی در احتمال بازگشت وزن پس از جراحی لاغری تاثیرگذار هستند، که عبارتند از:

وزن سابق

شاید به نظر برسد که کاهش وزن قبل از عمل لاغری بی فایده است، اما اینطور نیست. کاهش مقداری از وزن قبل از جراحی لاغری باعث می شود عوارض اسلیو معده یا دیگر انواع جراحی لاغری کمتر شود و علاوه بر این شاخص توده بدنی(BMI) نیز کاهش بیشتری داشته باشد. هر چقدر شاخص توده بدنی فرد قبل از جراحی کمتر باشد، احتمال کاهش وزن بیشتر، و بازگشت وزن وی کمتر خواهد بود. برای محاسبه BMI کافی است وزن خود را بر حسب کیلوگرم، بر توان دوی قد بر حسب متر تقسیم کنید.

 

اعتیاد به الکل یا مواد مخدر

بی شک می توان انتظار داشت که مصرف کنندگان مواد مخدر به عادات قبلی خود بازگردند. علاوه بر این، برخی بیماران پس از جراحی لاغری شروع به مصرف الکل یا مواد کرده و در واقع یکی را جایگزین دیگری می کنند. مصرف این مواد می تواند احتمال بروز عوارض جراحی لاغری را نیز افزایش دهد.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت